Brand på Dannero!

Nebraska

Trådstartare
Som "tur" var vad det "bara" totohallen/resturangen som brann ner.Inga personskador eller hästar kom till skada.

Sv: Brand på Dannero!

Huva, vet de varför det brann? Skönt att det inte blev några mänskliga och djurliga (?) skador men det blir väl dyrt att bygga upp igen kan man tänka...

ja, ett bakslag för Dannero helt klart. Ingen utredning skulle väl ta fart vad jag hört och läst. De trodde inte att brott låg bakom...40 pållar evakuerades men ingen människa och ingen häst kom till skada....som tur var...

Men bygganden i sig var uppförd för X antal år sedan så ett elfel är väl det första man tänker på...sånt kan vara förädiskt.

Dom vet inte varför det brann.

Dom hade ett möte där kl 21.45 tror jag, 22.15 stod allt i brand.
Gick inte att rädda.
Synd för en sån pass gammal byggnad med minnen.

men premiären störs inte för det som tur är. Järvsöfaks kommer och gör årsdebut! :love: :love:

Liknande trådar

Samhälle Körde förbi på E6 nyss och det ryker fortfarande från oceana. Den försvann personen tydligen inte än hittad. Hur hemskt det än låter så...
2 3
Svar
56
· Visningar
6 234
Senast: Lingon
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
1 001
Senast: Cattis_E
·
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 799
Senast: mamman
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 571
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025