Bräkne-Hoby 16 juni C tävling

P

Paxinarion

Hoy!
EWR har C-tävling . Är det någon som ska dit och värma upp inför Chappet? :bump:

Sv: Bräkne-Hoby 16 juni C tävling

Nej...jag ska inte värma upp inför "Chappet", nej;)... Men ska dit och funktionera. :D

Jätte bra!
Då ses vi. Idag har vi varit på rc och tränat vårt varmblod.
Vi ska va me och showa lite den 17 juni i Lenhovda.:)

Den är flyttad till RC i Johannishus.

Jepp...så det blir till att ha hatt/keps och vara väl laddad med solskyddskräm om detta väder håller i sig...;)

Tävlingen är nu avklarad och det hela kan summeras med att allt gick rätt bra. Får ju tacka vädergudarna som bjöd på blåst och moln men sparade regnet till sista klassen var slut:bow:.

Trevliga tävlande, trevlig domare och trevliga medfunktionärer. Riktigt rolig tävling!!!

Hehe, jag kan hålla med att ni hade tur m vädret..
För det hade vi i Tingsryd...regnet kom inte förrän jag parkerat Trp,n på gården...
Jösses vilken blåst:eek:...men hatten satt kvar iaf:D

Ni hade tur ni med, alltså;)...skulle ha velat varit i T-ryd också men jag fixar inte att klona mig så...:D Var det några journalister där? Skulle vara kul att läsa lite om det i SMP...

Tävlingen är nu avklarad och det hela kan summeras med att allt gick rätt bra. Får ju tacka vädergudarna som bjöd på blåst och moln men sparade regnet till sista klassen var slut:bow:.

Trevliga tävlande, trevlig domare och trevliga medfunktionärer. Riktigt rolig tävling!!!

Nej nu har jag missat dig igen, Piraja :(, ville ju komma och kika någongång. :)

Ha, va de du som var den hukande banfunktionären? För i så fall har du träfft lilla mej. Ska träna barrel race på rc på sönd.:banana:

:rofl:...den "hukande" banpersonalen var jag, ja...Hade varit bättre om det varit fler som suttit på samma bänk så hade inte hästarna tittat så...en ensam figur på en kortsida är ovanligt störande...:angel:... Antar att det inte var personligt eftersom alla hästarna i Ranch Trail fixade att gå fram till mig och få repet till säcken utan problem;)

Va skoj att få ett ansikte bakom nicket. kul o träffs;)

:D Var det några journalister där? Skulle vara kul att läsa lite om det i SMP...

:rofl:Du e rolig du...tror du att jag hann se några journalister där...såg inte mindre än elefanter, så nervös som jag var...tur hästen var cool iaf, skötte sig exemplariskt:love:
Tur va det, för i samma gr gick den som en gång i tiden introducerade mig i westernridning...han är domare idag:eek:, vet att ni har haft honom i klubben nån gång....MB.
Har letat på SMP,s sida, men inte hittat nåt, så invigningen var nog inte så viktig och så kom ju knivmannen i "vägen":(

Stor framsida i tidningen på den största och den minsta och sen en massa dravel om jordbruksministerns närvaro...:smirk:...snabbt sammandrag;).

MB är både trevlig och pedagogisk men skulle ibland behöva en lite tuffare attityd...kunnig, absolut:D

MB är både trevlig och pedagogisk men skulle ibland behöva en lite tuffare attityd...kunnig, absolut:D

Håller med i det...han har alltid varit för snäll:), ibland önskade jag att han hade "rötit" till mig mer...men nu fick jag lite gliringar istället;)
Han tyckte R hade fått mage...hehe, förstår inte vad han menar:angel:

Liknande trådar

Dressyr Nya vaccinationsregler från 1:a juni, men jag har lite svårt att förstå (alternativt jävligt stressad med tanke på att vi är anmälda...
Svar
3
· Visningar
1 327
Senast: Mirabilis
·
Western Hoppas innerligt att detta forum (buke) än idag kan leverera :bow: Det var ju BARA 5 år sedan jag själv var aktiv här inne :nailbiting...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
21 338
Senast: kryddelydd
·
Dressyr Ingen kritik mot någon, bara genuint intresserad av orsakerna samt en allmän debatt om hobbysportens konstnader, med utgångspunkt i...
2 3
Svar
54
· Visningar
8 116
Senast: fio
·
Hästmänniskan Hej! Skulle tacksamt ta emot råd! Jag har ägt häst/hästar i 16 år. Min första häst (varmblodstravare) flängde jag runt med i skogarna...
Svar
6
· Visningar
1 734
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix