Bra tips på Gymkhana lekar FORT!!!

K

Kapre

:banana:Hej det är så att imon bitti ska vi ha Gymkhana ett helt gäng som ska sammlas hemma hos mig! :devil: ska bli skit kul :rofl: har liite brist på lekar.... några förslag???!!! kom med vad som helst!!!:idea: lägger också upp dom lekar vi ska ha ;) kan ju ni använda om ni vill ha ;)

:bow:

Sv: Bra tips på Gymkhana lekar FORT!!!

*Sicksacka mellan konor! runda "konan" och sicksacka tillbaka!

*Räjsa dit och Doppa spöet i "konan"! och tillbaka!

*Hoppa ett hinder! på dit vägen sen räjsa tillbaka!

(*Rida Baklänges!) behövs nog ledar hjälp :S

*Fylla en hink med vatten med hjälp av en kopp! dit med tom kopp, fyll den med vatten och räjsa tillbaka!

*Räjsa dit och runda "konan" tre varv och tillbaka!

*"Norskjulafton" xD

*sammarbeta med ett grimskaft emallan hästarna (lagvis) räjsa dit och runda konan och tillbaka!

*Räjsa dit, hoppa av och bit ett bett på äpplet i hinken med vatten xD och räjsa tillbaka! (använd ändast munnen)

*Räjsa dit, hoppa av och ät upp socker biten och räjsa tillbaka! xD (använd endast munnen)

*Hi lo , man lägger tennisbollar på koner, så ska en från varje lag ta upp en boll från hästryggen och sen lägga tennisbollen i en håv igentligen (funkar med hink oxå), sedan växlar man, det ska finnas lika många bollar som det finns personer i laget.

*så fort som möjligt tfram till en stol, av hästen upp på stole och ställ dej på ett ben och sjung imse vimse spindel, upp igen och tillbaks.

*muggflytt du sätter muggar på pinnar, du har 4 pinnar, du börjar och sätter muggarna på stolpe 1 och 3 , första ryttaren flyttar muggarna ett steg framåt rundar sedan en kon, andra ryttaren rundar först konen flyttar sedan muggarna tillbaks till pinne 1 och 3 osv.

Lycka till :) är inte så svårt att komma på lekar ,använd bara fantasin :)

Hej tack så mkt :D joo det var inga problem vi var 6 stycken flumiga tjejor, som hade svin kul :D xD

:banana:

Tar upp denna gamla tråden igen.

Det är så att vi ska ha en julshow i dec och då ska vi ha gymkhana för barnen.
Så vill ha tips på lätta men roliga gymkhana lekar :laugh:

Liknande trådar

Hundträning Balder är drygt 1,5 år och kom till oss i början av juni. Han har ett speciellt förflutet som innebär att han aldrig fått någon direkt...
2
Svar
29
· Visningar
3 022
Senast: Pilot
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 467
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 385
L
Hästmänniskan Hej! Först av allt vill jag bara säga att jag fattar att det här kanske låter bortskämt och som jag inte är glad för det jag har och så...
2
Svar
26
· Visningar
4 591
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17