Bra stängselaggregat

Matte79

Trådstartare
Hejsan!
Vårt el aggregat till hästhagarna har gett upp efter 30 år så det får vara godkänd livslängd 👍
Vilka aggregat rekommenderar ni? Hade ett Revir från Granngården på en sommarhage som gick sönder efter några år bara.
Behöver var runt 10 Joule och 230V
Mvh Matte
 
Hejsan!
Vårt el aggregat till hästhagarna har gett upp efter 30 år så det får vara godkänd livslängd 👍
Vilka aggregat rekommenderar ni? Hade ett Revir från Granngården på en sommarhage som gick sönder efter några år bara.
Behöver var runt 10 Joule och 230V
Mvh Matte
Gallagher har hög kvalitet, men de är dyra.

AKO är också av bra kvalitet, samt att det finns reservdelar (kretskort m.m.) vid behov.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Jag vet att det finns en del trådar som detta men väljer ändå att starta en ny. Vi behöver byta foder på Ascot, från färskfoder till...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
9 800
Senast: tanten
·
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 906
Senast: dobbis
·
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
21 876
Anläggning Jag vet att rekommendationer ofta är minst 1 ha/häst på gårdar. Satt och mätte och räknade lite på Eniro, och jag har i ärlighetens namn...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
11 193

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tatueringar i arbetslivet
Tillbaka
Upp