Bra Ridövningar, i skog & natur?

E

EenieMeenie

Hejsan! :3
Jag har tillgång till både ridhus & padock. Men det är mycket roligare - både för mig och för hästen att rida ute.

Men när jag rider ute blir det mest bara att jag 'skojrider' jag tränar inte riktigt :( Så jag undrar om ni har några tips på ridövningar man kan göra ute i skogen :p

Vore jättekul att ha lite bra ridövningar att kunna göra ute i skogen samlade i en tråd så att man bara kan kika in om det är helt stilla i huvudet :D

tack!

Sv: Bra Ridövningar, i skog & natur?

här finns en tråd med ganska bra tips på hur man kan rida dressyr utan att behöva hålla till på en ridbana.

Liknande trådar

Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
34
· Visningar
4 396
Senast: Roxy
·
Ridning Hej! jag har ett problem med mitt ungsto. Hon har fått för sig att ta tag i bettet, dra ner huvudet och sticka, främst i galoppen...
Svar
13
· Visningar
2 318
Senast: mily
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
567
Senast: tara
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 608
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar