Bra ras-bok

L

Lejonflickan

Jag ska köpa en riktigt bra och dekorativ bok om kattraser (på svenska) till min katt-tokiga väninna i födelsedagspresent. Är det någon som har en fin bok att rekommendera? Vi är båda djurtokiga och jag har rasböcker om både hästar och hundar som jag tycker är intressant att frossa i, så jag undrar om det inte finns en lika härlig katt-bok att få tag på?

Snälla ni kattomaner - hjälp mej! :bump:

Sv: Bra ras-bok

Vilken katt passar mig? : Ingen katt är den andra lik av Ylva Stockelberg kanske? Har inte läst den själv, men tror att det är den enda "half decent" bok om kattraser som finns på svenska.

Kattraser A-Ö, här finns bilder och fakta om dom flesta kattraserna som fins..både i sverige och i övriga världen. Och det är förvånandsvärt lite faktafel....

Katten i fokus av Ylva Stockelberg

Tusen tack till er båda, jag ska genast kolla på bokus om de har någon av dem hemma! :bump:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 202
Senast: Maniac123
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 457
Övr. Katt För att undvika att fullständigt kapa en annan tråd som jag känner mig skyldig till att den spårat lite, så startar jag den här tråden...
2
Svar
31
· Visningar
3 549
Senast: Asko
·
Skola & Jobb Bara känner att jag måste posta detta. Det är ett brev jag skrivit till min gamla högstadieskola. Det är inte klart formuleringsmässigt...
Svar
7
· Visningar
3 650

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix
  • Vi som letar häst II

Omröstningar