Bra park eller strövområde i Linköping?

BobberiBoo

Trådstartare
Jag ska ju skaffa en till hund nu. Vi har hittat en omplacering som dock bor jä..... långt borta men ägaren är så snäll att hon möter oss halvvägs = Linköping. Nu letar vi efter en bra park/ gräsplätt eller strövområde där vi kan mötas upp och träffa hunden och låta hundarna bekanta sig med varann för att se om det funkar.

Någon här som bor / känner till Linköping och kan tipsa om något bra ställe? Ska vara lätttillgängligt och inte långt åt helskotta ut någonstans, utan lätt att hitta och med en vettig parkering nånstans i anslutning.

Jag ska ju skaffa en till hund nu. Vi har hittat en omplacering som dock bor jä..... långt borta men ägaren är så snäll att hon möter oss halvvägs = Linköping. Nu letar vi efter en bra park/ gräsplätt eller strövområde där vi kan mötas upp och träffa hunden och låta hundarna bekanta sig med varann för att se om det funkar.

Någon här som bor / känner till Linköping och kan tipsa om något bra ställe? Ska vara lätttillgängligt och inte långt åt helskotta ut någonstans, utan lätt att hitta och med en vettig parkering nånstans i anslutning.
Det finns en hundrastgård om du kommer från Väg 35, sök på Braskens bro. Sväng in förbi macken och innanför där har du parken.

Tinnerö eklandskap, Valla friluftsområde, Ryds motionscentrum, Vidingsjö motionscentrum.

Från E4:an är det nog lättast att åka till Valla friluftsområde. Finns parkeringar som är gratis under 4 timmar.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 027
Senast: Liran
·
Övr. Hund Bästa Buke, hjälp mig att reda ut mina tankar. Vi har som bekant en kastrerad dvärgpinscherhane som är 7 år, han är okomplicerad på alla...
2
Svar
39
· Visningar
4 830
Senast: Eurydome
·
Övr. Hund Vill varna för en lång historia men ska försöka göra den så kort det går. Vi(jag och min sambo) Har två hundar, en liten havanais...
2
Svar
28
· Visningar
6 599
Senast: Dopy
·
Övr. Hund Hej! Jag har skrivit två trådar här på Bukefalos tidigare och känner att jag måste få skriva av mig. Ni har varit så hjälpsamma i mitt...
Svar
6
· Visningar
1 953
Senast: Happimess
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V
  • Lugnande medel till hund.