E
eiwo
Jag har ett litet bekymmer, jag verkar inte kunna hitta padar som sitter bra på min ponny! Det blir liksom tjockt och klumpigt, och så blir det liksom dubbelt lager runt nästan hela benen... De som har suttit bäst hittills är back on tracks minsta padar, men även där blev det tjockt och de kändes lite 'ostyrsliga', det var svårt att få dem att sitta bra utan en massa skrynkel. Frambenen är svårast, bak verkar vara bättre att linda
Så, vilka padar använder ni till hästar med små/smala ben? Vill gärna ha lite 'styrsel' i dem, så de inte är helt sladdriga och det lätt blir knöligt. Funderat på dem i filt, är det något att ha? Där borde man ju kunna klippa till så de blir tillräckligt små, att ge sej på att sy om ett par är lite över min förmåga
Så, vilka padar använder ni till hästar med små/smala ben? Vill gärna ha lite 'styrsel' i dem, så de inte är helt sladdriga och det lätt blir knöligt. Funderat på dem i filt, är det något att ha? Där borde man ju kunna klippa till så de blir tillräckligt små, att ge sej på att sy om ett par är lite över min förmåga