Bra och billigt Mobilabonnemang?

AbsolutEnsam

Trådstartare
Hej på er!

Jag undrar om ni kunde hjälpa mig angående vilket mobilabonnemang som är mest prisvärd och fungerar bra? I dagsläget har jag Telia. Både på mobilen ( 30 dagar uppsägningstid) plus på mobilt bredband ( Simkort som är installerad i en router hemma.) Jag betalar nästan 700kr i månaden för detta. Är det normalt? Har alltid haft Telia. Funderar nu om man skulle byta till Fello? Verkar mer prisvärd. Håller på att kolla över mina fasta kostnader och det skulle bli bra mycket billigare att gå över till Fello tex. Tack på förhand!

Så vad har du för mobilabonnemang? Är du nöjd med ditt?
 
Jag har Fello sen några år och är jättenöjd. Billigt, bra täckning och ffa så har de en vettig kundtjänst med fysiska människor att prata med. Många lågprisföretag har bara chatter för kundkontakt och är helt omöjliga att få kontakt med.

Betalar 109:- har fria samtal och sms och 9Gb i surf. Surf sparas upp till 25 Gb.
 
Jag har Fello sen några år och är jättenöjd. Billigt, bra täckning och ffa så har de en vettig kundtjänst med fysiska människor att prata med. Många lågprisföretag har bara chatter för kundkontakt och är helt omöjliga att få kontakt med.

Betalar 109:- har fria samtal och sms och 9Gb i surf. Surf sparas upp till 25 Gb.
Ah, va bra att Fello verka bra! Det är just det företaget jag är intresserad av just nu. Var det smidigt att byta till Fello från tidigare mobilabonnemang ( företag)
 
Hallon till både mobil och mobilt bredband.
Det fungerar bra.

Ca 40 kr i månaden för mobilens nät (behöver dock kontakta kundtjänst varje gång dealen går ut) och 300 för mobilt bredband.
 
Har också Fello och är helnöjd, betalar 105kr/ mån för 6GB. Funkat hur bra som helst nu när jag bott i Oslo också då det använt Telia No's nät.
 
Tack alla för era svar! Ännu en fråga, betalar ni med faktura eller autogiro på kontokort ? Vet inte vilket som är smidigast när det gäller Fello.
 
Ah, va bra att Fello verka bra! Det är just det företaget jag är intresserad av just nu. Var det smidigt att byta till Fello från tidigare mobilabonnemang ( företag)
Ja det var det och både jag och sonen fick behålla våra gamla nummer. Jag ringde dem och de fixade allt. Fick hem nya simkort efter bara två dagar.
 
En fråga till, hur mycket GB surf måste man ha på mobilen? Använder mobilt bredband hemma och annars så surfar jag på nätet, betalar räkningar, kollar Facebook o Instagram typ. Ingen musik eller youtube. Vad använder ni för GB?
 
En fråga till, hur mycket GB surf måste man ha på mobilen? Använder mobilt bredband hemma och annars så surfar jag på nätet, betalar räkningar, kollar Facebook o Instagram typ. Ingen musik eller youtube. Vad använder ni för GB?
Jag tog 6 GB först och det gjorde jag aldrig av med. Sen fick jag uppgraderat abonnemanget med 3 GB till utan kostnad när de hade nått jubileum.
Jag surfar typ som du.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bästa foder för fin päls
  • Uppdateringstråd 30
  • Igelkott

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp