Bra möbel-loppis?

Houdinie

Trådstartare
Ja, kan ni tipsa på bra möbel-loppis, möbellador, secondhand-möbelbutiker etc inom bilavstånd från Uppsala?

Jag behöver:
- Köksbord + 4-6 stolar
- Skrivbord + stol
- Bokhyllor
- Balkongmöbler

Sv: Bra möbel-loppis?

Jag ska sälja en sekretär köpt på Ikea på 80-talet för en liten loppispenning.
Intresserad?

tipsar om Norrskedika utanför Östhammar, åk gärna dit en lördag då det är bakluckeloppis! brukar vara hur mycket som helst! finns även fler loppis om man åker liten bit till. Pepparkaksfabriken har ett hyfsat loppis också.

Nu har jag köpt ett skrivbord, så nu behöver jag inte en sekretär...
Det blev ett vitt, ganska nytt skrivbord i gammal stil.
Två finfina stolar på köpet och till ett riktigt bra pris.

Jag är mycket nöjd! :)

Åh möbelloppisar! :love: Eller ja loppisar öht! Älskar dom men det var länge sedan jag var på ngn.
Kidnappar tråden lite!

Tips på bra loppisar söder om sthlm (väg 73 hållet, åker gärna ut en bit på landet om det behövs) eller norr om sthlm (e18 hållet) :idea:

Förr när vi hade landsställe bortåt enköping fanns det alltid en massa härliga loppisar, främst möbelloppisar som jag besökte ofta! Men det är lite väl långt att åka dit nu :cry: de kanske inte ens finns kvar de flesta, vet inte hur vanligt det är längre med dessa härliga loppisar ute i gamla lador och sådant?

Liknande trådar

Samhälle Från en skogsägare till en annan: en förändring i ditt skogsbruk kan bli en jättestor miljövinst. Baserat på vad du skriver verkar det...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
7 940
Senast: Mkb
·
Hundträning Hej! Jag behöver tips och råd. I min familj har vi alltid haft hundar och för tillfället har jag två stycken. Jag har en blandras valp...
2 3
Svar
54
· Visningar
9 968
Senast: Dino2018
·
Hemmet På senaste tiden har jag fått ett abnormt intresse för att förkovra mig i hur man bor kvadratsmart. Jag står nämligen inför det faktum...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
12 501
Senast: Snurrfian
·
Utrustning Snart blir det körhäst av henne istället... Jag är i sadeldjungeln igen. Fröken är inte så himla knepig att hitta nåt som ligger bra...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
10 471
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2