Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
tipsar om Norrskedika utanför Östhammar, åk gärna dit en lördag då det är bakluckeloppis! brukar vara hur mycket som helst! finns även fler loppis om man åker liten bit till. Pepparkaksfabriken har ett hyfsat loppis också.
Nu har jag köpt ett skrivbord, så nu behöver jag inte en sekretär...
Det blev ett vitt, ganska nytt skrivbord i gammal stil.
Två finfina stolar på köpet och till ett riktigt bra pris.
Åh möbelloppisar! Eller ja loppisar öht! Älskar dom men det var länge sedan jag var på ngn.
Kidnappar tråden lite!
Tips på bra loppisar söder om sthlm (väg 73 hållet, åker gärna ut en bit på landet om det behövs) eller norr om sthlm (e18 hållet)
Förr när vi hade landsställe bortåt enköping fanns det alltid en massa härliga loppisar, främst möbelloppisar som jag besökte ofta! Men det är lite väl långt att åka dit nu de kanske inte ens finns kvar de flesta, vet inte hur vanligt det är längre med dessa härliga loppisar ute i gamla lador och sådant?
Ekonomi & Juridik Jag kan ju som jämförelse berätta att jag betalar 1000 kr (plus förbrukad mängd hösilage och spån) för boxplats i litet stall på landet...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.