Bra mammabaddräkt

FadeAway

Trådstartare
De jag sett hittills har haft underliga sömmar under bysten eller smala axelband. Är stl 40 och har stl 75i i bh är i femte månaden.

Sv: Bra mammabaddräkt

Jag tyckte det var hopplöst att hitta en baddräkt, så jag körde på bikini istället på gravidvattengympan. Det gjorde nog de flesta mammorna faktiskt. Någon hade hittat en baddräkt i Ullared, men jag vet inte alls hur bra den passar

Jag körde också på bikini, lättare att hitta en som sitter ok än en baddräkt, tycker jag. Åtminstone andra halvan när man börjar få mage.

Jag har använt/använder bikini vid gravidvattengympan.

Andra i min grupp har använt BH/Sportbh tillsammans med shorts om de inte haft bikini eller baddräkt.

Man tager vad man haver... :D

jag använde min vanliga baddräkt hela graviditeterna - gick på småbarnssim med syskon några av gångerna och sista gången höll jag igång min bassängträning (reumatiker) hela graviditeten

Vattengympa är ingenting för mig utan jag vill helt enkelt simma och jag har alltid vantrivits med att simma i bikini. Så det är inte ett alternativ :o Eftersom jag inte rider nu behöver jag röra på mig och simning är väl det som funkar även i skitväder.

Jag är inte typen som hänger på stranden så min förra baddräkt jag hade var kanske i gymnasiet och var i stl 36. Hade den funnits kvar hade jag inte kommit i den :D

Jag köpte en Mammabaddräkt på H&M, jag hade vuxit ur den när jag kom hem...tuttarna fick inte plats, såg ut som Borat:D

Det som funkade var att köpa en svart, vanlig baddräkt med lite lägre skärning i benen, (inte långkalsong, men lite hipstermodell) och så bara upp i storlek.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 313
Senast: lizzie
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 962
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 862
Utrustning Långt inlägg! Vår ponny är rätt känslig i munnen. När vi köpte henne i februari förra året så kollades hon och åtgärdades i munnen av...
2
Svar
31
· Visningar
4 556
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar