Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag tyckte det var hopplöst att hitta en baddräkt, så jag körde på bikini istället på gravidvattengympan. Det gjorde nog de flesta mammorna faktiskt. Någon hade hittat en baddräkt i Ullared, men jag vet inte alls hur bra den passar
jag använde min vanliga baddräkt hela graviditeterna - gick på småbarnssim med syskon några av gångerna och sista gången höll jag igång min bassängträning (reumatiker) hela graviditeten
Vattengympa är ingenting för mig utan jag vill helt enkelt simma och jag har alltid vantrivits med att simma i bikini. Så det är inte ett alternativ Eftersom jag inte rider nu behöver jag röra på mig och simning är väl det som funkar även i skitväder.
Jag är inte typen som hänger på stranden så min förra baddräkt jag hade var kanske i gymnasiet och var i stl 36. Hade den funnits kvar hade jag inte kommit i den
Jag köpte en Mammabaddräkt på H&M, jag hade vuxit ur den när jag kom hem...tuttarna fick inte plats, såg ut som Borat
Det som funkade var att köpa en svart, vanlig baddräkt med lite lägre skärning i benen, (inte långkalsong, men lite hipstermodell) och så bara upp i storlek.
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Ekonomi & Juridik Om alla bara tänkte sig för och inte nyttjar de riskkapitalägda bolagen i första hand så lugnar sin nog prisökningen. Men många av de...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.