Bra kvalitetssele i storlek shetland

kolblakkur

Trådstartare
Eftersom jag har två unghästar i nuläget så kommer jag inte att kunna köra på lääänge :crazy: :cry: , vilket gör att jag har lång tid på mig att skrapa ihop pengar till bra utrustning.

Jag söker en bröstsele i bra kvalité i storlek shetland. Vill ha mjukt och smidigt läder som kommer hålla i minst 10-15 år med pedantisk skötsel. Kommer köra två hästar cirka 4 dagar i veckan. Vilka selar kan ni rekommendera? Maxpris: 7000:-

Sv: Bra kvalitetssele i storlek shetland

Slår ett slag för jäboruders selar. Om inte annat tar hon hem exakt det du vill ha. Bra priser också. www.jaboruder.se

Står inte vad det är för märke...?

Hon har olika selar. Ring och hör med henne. Hon har bra mycket mer grejer än det som finns på sidan. Jag är supernöjd med den uppsättning parselar jag precis köpte av henne.

Okej, jag får göra det när det börjar närma sig. Tack för tipset!

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej, Hoppas på att kunna få hjälp att reda lite i saker rörande uthyrning av stall. Det är en minderårig hästtjej som kommit till mig...
2
Svar
28
· Visningar
5 307
Senast: Polibek
·
Körning Jag har lyckats byta till mig en modifierad smålandstrilla (sänkt, med gummihjul) med parstång och kompletta parselar (nåja, bakselar...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
10 374
Senast: trassel
·
Körning Har lite småplaner på att ta upp körningen med min connemara. Han kördes när jag köpte honom av uppfödaren för 5år sedan men sen dess...
Svar
6
· Visningar
1 659
Senast: agtatoon
·
Körning Jag har i flera omgångar varit sugen på att skaffa mig en körhäst men jag är väldigt osäker på vad jag söker. Jag har kört en del...
Svar
5
· Visningar
1 629
Senast: Jate Volim
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Oseriös avel 2023
  • Valp 2025