Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade en sån och den orkade inte ens ett halvt litet drag på vår shettis. Dessutom slipper du ju inte sladden helt utan får även kånka på ett batteri. Annars var jag supernöjd med min för att ta huvud och ben på min stora även om det gick lite trögt på benen..Moser Avalon! Köpte en sån förra året och är hur nöjd som helst. Hittills använt den till att helklippa shettisar med björnpäls och det fixade den utan problem. Den är batteridriven och det är supersmidigt att slippa sladden. Tyst och prisvärd är den också.
Har beställt hem en globus batteri maskin. Var billigare än julas, tystare och lättare. så hoppas bara den klarar av fjordingen..
Bara klippt kortpälsade hästar tidigare och kommer nog bli fler sånna i framtiden. Så får väll ta fjordingen i etapper .
Till mindre behårade hästar så fungerar den finfint , till fjording med björnpäls så är den mindre effektiv. Speciellt när man inte tvättat .Hur blev det med globus-maskinen?
Jag funderar på att köpa en mindre trimmer för ben och ansikte, tror ni det funkar med hundtrimmer till en irländsk häst som har samma typ av päls som en westie-terrier?