Sv: Bra Bokföringsprogram?
Bokföring är ju inte ett datorprogram. Man behöver inget program för att bokföra. Det blir heller inte lättare att bokföra med ett. Det blir två moment att lära sig, dels bokföringen och sen då plus datorprogrammet. Jag misstänker att ditt intresse för själva programmet, är större än intresset för själva bokföringen! Men jag är faktiskt ändå ganska så intresserad av bokföring. Inte så mycket av datorprogram.
Missförstå nu inte det! Som att jag skulle föredra att bokföra endast med papper och penna, när det blir lite mera, eller att jag är någon slags hatare av datorer! jag tror att folk har dragit lite slutsatser i den riktningen tidigare, när jag kanske har sagt, att jag inte är så intresserad av datorprogram!
För, som jag brukar säga, allt är ju inte svart eller vitt! Det brukar jag säga då, men folk tror ändå att jag är mot, alla tekniska framsteg! Och att jag inte alls förstår hur ett datorprogram fungerar!
Men jag har använt både enklare och svårare bokföringsprogram, och klarat det ganska bra. Man brukar få god hjälp av supporten också, men det kan skilja ganska mycket på kvaliteten på den.