C

Carisma72

Jag letar efter någon bra bok som jag kan ge min systerdotter i julklapp. Hon har sedan nåt år börjat träna och även tävla i fälttävlan, kan någon här i detta forum hjälpa mej. Jag är inte så hemma i denna katrgori då jag mest "promenadrider" på ett varmblod:crazy:

Sv: Bra bok

Finns det ingen av er som sysslar med fälttävlan som har någon bok att rekomendera?:confused: :eek:

Sv: Bra bok

Heinz von Opels bok "fälttävlan" tycker jag är jättebra och den kan man ha glädje av länge (vare sig man är nybörjare eller ej) :D

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
498
Senast: MiniLi
·
Relationer Julen kommer snabbare än jag vill och nu börjar jag leta efter bra presenter. Tidigare har jag gett bort upplevelser, mat och...
Svar
0
· Visningar
316
Senast: alazzi
·
Dressyr Ja alltså, det här är tyvärr ”som vanligt”. Han började med det här på förra stället och 80 % av alla pass kastar han sig minst två...
Svar
19
· Visningar
1 004
Senast: tuaphua
·
Dressyr Får jag stöta och blöta en galoppombytes fundering med er? Min valack har inte befästa byten ännu, det ena blir oftare rätt än fel men...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
21 377
Senast: Nevermind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Storlek röd Kong?