Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet du vilken ålder på barn den riktar sig mot? På ett ungefärDin hund är ingen robot, Mikaela Holegård. Om hundträning skriven för barn.
Om du googlat hade du fått fram följande ”Din hund är ingen robot” är skriven för barn och ungdomar där jag med ett enklare språk presenterar mitt perspektiv på hundträning . Boken innehåller olika övningar vars syfte är att bygga en bättre relation med din hund i vardagen. Moment som stanna/vänta på promenad, förbudsord och ägandebeteende är några saker som tas upp. Även de fyra olika belöningsformerna, skvallerträning och följsamhet. Jag rekommenderar den till barn och ungdomar i åldrarna 7-13 år, eller till dig som uppskattar böcker med mindre och mer lättläst text."Vet du vilken ålder på barn den riktar sig mot? På ett ungefär
Om du googlat hade du fått fram följande ”Din hund är ingen robot” är skriven för barn och ungdomar där jag med ett enklare språk presenterar mitt perspektiv på hundträning . Boken innehåller olika övningar vars syfte är att bygga en bättre relation med din hund i vardagen. Moment som stanna/vänta på promenad, förbudsord och ägandebeteende är några saker som tas upp. Även de fyra olika belöningsformerna, skvallerträning och följsamhet. Jag rekommenderar den till barn och ungdomar i åldrarna 7-13 år, eller till dig som uppskattar böcker med mindre och mer lättläst text."
Jag tipsade om boken för jag visste att den fanns inget mer. Har noll koll på barnJa, det kunde jag gjort. Men nu var det så mycket enklare och snabbare för mig att trycka på "svara" och fråga dig som faktiskt rekommenderade boken och då troligtvis redan hade svaret. Tack för att du tog dig tid