O

Orkan

Jag funderar på att ha rutnät istället för vanligt stående galler, men hittar inte det någonstans nu.
Jag har sett det på Mässan i Scandinavium bl.a.

Är det någon som har rutnät eller som vet var jag kan hitta det?

Tack tack

Sv: Boxgaller

Jag har för mig att jag har sett Bruksbalken/Bruksstallet annonsera om boxar med rutnät, men jag hittar inget på deras hemsida så jag kan minnas fel ....

Bruksbalken har, har fått offert från dom på stall och då skickade dom med info om detras rutgallerboxar.

Ring dom om det inte finns på deras hemsida än.

Mvh Elinor

jag har bruksbalken stall, och vi blev erbjudna att få rut-gallret gratis för att dom skulle ha något att visa upp. vi tackade dock nej då det skulle ta längre tid och det var bråttom att få stallet klart.

det är ju ett säkerhetsgaller. hela boxen har galler, dvs även på insidan av boxväggen. det eliminerar risken för att hästen ska sparka och fastna i väggen.

Liknande trådar

Övr. Hund Brukar man ha "tackpris" till domare på hundtävlingar (dvs att den arrangerande klubben ger domaren något som tack under...
Svar
4
· Visningar
561
Senast: Pilot
·
Utrustning Jag bytte för några månader sen till ett par biothanetyglar med metallhakar istället för vanliga spännen. Det blev mest så för att de...
2
Svar
22
· Visningar
2 524
Senast: Hoarfrost
·
R
Hästmänniskan Hej Jag och min syster har hästarna på samma lösdrift, men hennes häst har sönder min ponnys täcken. Hon nonchalerar det även om hon...
2
Svar
23
· Visningar
2 234
Senast: CaisaCax
·
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
411
Senast: Sryoqwe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama