Boxer-ägare efterlyses!

Texaz

Trådstartare
Ja nu menar jag inte digitalboxarna, utan dessa underbara hundar!! Finns det fler boxerägare här? Vad har ni för hundar och var kommer dom ifrån?
Jag är lycklig ägare till två killar, en 10-årig tigrerad hane från Anette Douhan i Märsta och en 1,5 år gammal vit kille från Mysslingens!! :love:

Sv: Boxer-ägare efterlyses!

Tjena!!! Jag är också lycklig ägare till en helt underbar boxer på 17 månader! :D Han är en brun sådan och heter Gangster. Han kommer från Salvebolyckan!! Puyss å kram

Ho, ho,

Här har du också en boxerägare :love: Vår tik blir åtta år i höst (men beter sig fortfarande som en unghund :angel: :D ) och kommer från North Carolina, USA.

Jag kanske blir boxerägare om ett år eller så. :) :cool:

Kul med fler boxermänniskor, glömde skriva namnet på mina älsklingar, de heter Douhans Alexander (Billy) och Mysslingens Gido (Blixten) :love:

Kan inte ni som har boxer berätta om hur era hundar är? Är nyfiken på rasen :)

hej kära boxer ägare. jag är en av dom du söker, jag äger nämligen alexanders syster Douhans Anisette född 95 08 10. det vore väldigt roligt att få kontakt med dig. hoppas att vi hörs. många boxer buffar theas (anisette ) matte linda:

boxerbus skrev:
hej kära boxer ägare. jag är en av dom du söker, jag äger nämligen alexanders syster Douhans Anisette född 95 08 10. det vore väldigt roligt att få kontakt med dig. hoppas att vi hörs. många boxer buffar theas (anisette ) matte linda:
har du några biler?

Jag har en snart 7-årig boxerflicka, Astrid. Hon kommer från Andillas.

astridpheden2.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 857
Senast: Hermelin
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 945
Senast: Takire
·
Övr. Hund Nu blir jag snart vansinnig. Det är hunds--t ÖVERALLT i trädgården!! Tar man ett oförsiktigt steg in på gräsmattan kliver man garanterat...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 936
Senast: Hazel
·
Övr. Hund Till er som är bra på hundpsykologi och beteende. Jättelångt! :eek: Noterat många små förändringar hos min hund och funderar lite...
Svar
2
· Visningar
1 972
Senast: Yrja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama