L

linda aronsson

Behöver bilder på era hemmabyggda boxar. Vi har tänkt att bygga med u-profiler och där i lägga i plankor. Vet ni något ställe att köpa till bra priser och då inom v.götaland. Eller andra bra förslag.
Är tacksam för alla svar.
 
Sv: Boxar

har tyvärr inga bilder, men har själv gjort min box på det sättet. har ett genialt(!) stall med två spiltor som enkelt (hokus pokus) kan förvandlas till en fölbox.
dessutom finns extra uppbindningsring på stallgången. boxdörren sitter alltid fast vilket innebär att ena spiltan även kan användas som en ponnybox eller (som jag gjort) box för fölen när de ska vänjas av.
lycka till!
:banana: :banana: :banana:
 

Liknande trådar

Anläggning Eventuellt ska vi ha hästarna hemma framöver. Vi har lagård och ett tomt utrymme där bredden är 4 m och längden är strax över 7 m...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 513
Senast: Johannna1
·
Anläggning I min naiva enfald så trodde jag att det var något som skulle finnas på min byggbutik. Men icket. Så jag googlade, och gick bet. Och...
Svar
10
· Visningar
941
Senast: Blyger
·
Anläggning Kortversion: Vad har ni för erfarenhet av kaniner som tillfälligt sällskap till häst? Bra, dåligt, ingen effekt alls? Stressad kanin...
2
Svar
28
· Visningar
3 271
Senast: tanten
·
Ekonomi & Juridik Idag noteras att det finns 186 svenska halvblod mellan två och tre år till salu på den stora hästförsäljarsajten. Tittar man på alla...
Svar
6
· Visningar
1 116
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Dom vill para sin huskatt
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp