BOskaps/ropingtävlingar i höst?

Texaz

Trådstartare
Tänkte höra om det finns några boskaps- och/eller ropingtävlingar i höst? Skulle själv vilja se och har en vän som blivit intresserad efter RTC och som skule vilja ut och kika....

Gärna i VG då vännen bor där!;)

Sv: BOskaps/ropingtävlingar i höst?

Det är väl tävlingar på Äventyrslandet i Götene nu i helgen? :laugh: Cutting och andra boksapsklasser. Sen går det en tävling på Axevalla 4-5 september med reining och working cowhorseklasser.
(rha.nu)

Var det NU i helgen det var i Götene ??

Shit, jag som bokade upp mig med annat....kanske kan ordna söndagen fri....

Får kolla programmet, vad som sker på söndagen.

Hmm, jobbar bägge helgerna men ska tipsa min vän om Axevalla!!!

Någon bra clinic skulle också funka när jag tänker efter:idea:

Sen e de ,visserligen på Bökeberg, två kosse tvl kvar i år, en 21-24 okt ( cowhorse, reining mm) och en på Helloween.

Jo lite långt bort bara....:p

Får kolla med tränare i trakten kanske, men vilka finns det????

Rein N Cattle 22-24 oktober på Bökeberg bjuder på Roping, Barrel, Pole , reining och Cowhorse i tre dagar, hjärtligt välkomna!
www.wris.nu

Jo...fast det känns lite långt bort då jag har ca 40 mil ner till vännen och därifrån är det nog ytterligare 25 mil. Blir lite väl mycket åka då jag bara är där två dagar....:p

9 oktober blir det Timed events tävling i Falköping. Kommer snart på RHA's hemsida :laugh:

Liknande trådar

R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 339
Övr. Barn Jag startade en liknande tråd för ett par år sedan, men nu hittar jag den inte och frågeställningarna är dessutom lite annorlunda så jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 104
Senast: gammalek
·
Fritid Jag är egentligen en lantis. Gillar inte städer, har historiskt sett varit rätt ”kulturellt ointresserad” och känner mig jättebortkommen...
2
Svar
28
· Visningar
788
Senast: Kirre
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
861
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vilket är ert favoritgodis?
  • Sytråden del 4
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur