Borttagen tråd

Status
Stängd för vidare inlägg.

Tulip

Trådstartare
Jag har tagit bort tråden om ridtravare och hoppning, hade inte tid att rensa i den och den hade avlägsnats sig rätt långt ifrån vad som ska diskuteras här.

Hälsningar Tulip, er moderator som nu ska försöka hinna handla innan det är dags för stallmöte mm kl fyra.

Sv: Borttagen tråd

Jag har tagit bort tråden om ridtravare och hoppning, hade inte tid att rensa i den och den hade avlägsnats sig rätt långt ifrån vad som ska diskuteras här.

Hälsningar Tulip, er moderator som nu ska försöka hinna handla innan det är dags för stallmöte mm kl fyra.

det är ju inget ovanligt.
trådar om ridtravare spårar nästan alltid ut på ett eller annat sätt.

Blir oftast så, verkar vara ett otroligt känsligt ämne..

Låser den här tråden för att inte riskera att diskussionen fortsätter här.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
2 288
Senast: LiviaFilippa
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 130
Senast: Bison
·
Fritid Håller på att rensa här hemma för att sälja sånt som inte används, och hittade då en låda tyg. Baserat på vad som står på lådan måste...
Svar
4
· Visningar
731
Senast: Rosett
·
Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 217

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka