MissFideli

Trådstartare
Var tar halvblodshingstarna vägen?
Haydn
Lucky Light
Sorba
Niklas
KP Sirocco
Angard
Pomme Royal
Bobby

Många fler jag undrar över, men vi börja med dom.

KP Scirocco är kastrerad, Lucky Light var bara inlånad, Angard bor i Finland. Pomme Royal, Niklas, Haydn och Sorba är verksamma i aveln.

Bobby togs ur avel -00
och jag har bestämt för mig att jag läst någonstans att det var helt på ägarens eget initiativ... Och även hennes andra hingst Tolstoy togs ur aveln samtidigt...

Cockpit - Hmm, han finns inte nämnd i förteckningen i min hingstkalender.. :crazy:
Creme de la Creme I - ur avel -94
Chirlon - exp NL -95
Jitterbug - ur avel -94

Långt uppe i norrland? :rofl: Märks att du är skåning, han står utanför Sundsvall och det ligger mitt i Sverige vad jag vet. :D

Jo, jag VET vem Cokcpit ÄR... :)
Men han finns av någon anledning inte med i hingstkalenderns förteckning över "försvunna hingstar" (döda, exporterade, kastrerade mm)
Ett tips kanske kan vara att du KÖPER dig en hingstkalender så får du svar på de flesta av dina undringar! :D

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
644
Senast: Myzan87
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 206
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 598
Senast: Blyger
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
19
· Visningar
2 013

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka