Börjes transportskydd..

Q

Qudexco

Mac Pro heter dom det?? dom svarta höga (nya modellen) är det någon som har dem och kan tala om hur de är..är även intrisserad av måttet från has spettsen till hovskägget på dom i stl full...Snälla!! ni som har dem mät och skriv hur långa de är!!

jag har dem. tycker dom är jättebra! dom är precis likadana som ett par mark todd (enda som skiljer är att dessa inte har ngt gummi påsytt längst ner)

det som är lite dumt är att kardborren närmast hoven sitter lite för högt upp så skydden liksom "delar sig" (blir som ett upponed vänt V om skydden halkar ner lite..men å andra sida behöver väll själva hoven inte så mkt skydd....

kan mäta, har strl full på mina..återkommer!

Liknande trådar

Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 338
Senast: lirco11
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 652
Senast: Gabby_Ossi
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej. Dethär är en sak som jag har tänkt på om jag skulle skriva här för det är ganska känsliga saker och många kanske inte delar om...
Svar
19
· Visningar
2 295
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 900
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur