Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Då tycker jag du ska köpa ett sånt. Sen att andra människor alltid måste påpeka hur fult allt är börjar jag bli rätt trött på.
Vill trådskaparen ha ett sådant fleecetäcke så behöver väl inte folk spotta ur sig sin avsky för det. Vissa åsikter tycker jag man ska hålla för sig själv. Och jag tycker inte det är fult.
men herregud det är saker hon frågar efter. Det är väll min åsikt att det är fult och om du nu tar illa upp för det så ursäkta mig. Men trådskapare frågade om täcket var något att ha. och jag tycker inte det eftersom det är gräsligt fult!
Jag köpte det på mässan och det är helt ok! Väldigt bra för det priset till, och med. Lagom lång hals som är lagom bred och ligger snyggt på hästen! Kan ta ett kort med det på min häst o visa om du vill?
Eftersom det var kvalitén hon frågade efter och inte din personliga smak så var det där ett onödigt inlägg. Jag och många fler tycker att det är jättefint. Det vore som om jag skulle kläcka ur mig att köp en travare istället för halvblod till alla som nämnde halvblod i sina inlägg bara för att jag råkar föredra travare framför halvblod?
Hästhantering
Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva.
Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Hästmänniskan
Jag förstår inte hur jag kan ha hängt i stall i 30 vintrar och fortfarande inte hittat något som håller mig varm om fötterna. Söker tips...
Trädgård & Växter Nivån är konstant, oavsett väder. Ligger under marknivå. Hur grundvattnet står vet jag inte.
Det finns ingen dokumenterat bebyggelse...
Trädgård & Växter Om jag ska ta frö från färska tomater, är det bara att skiva upp dom och lägga på tork och sen pilla ut fröna eller?? @Nixehen hur gör...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.