Börjes Domino i storlekar?

Tussinussen

Trådstartare
Undrar om någon som har Börjes Domino helskodda kan säga om dom är små eller stora i storlekarna? När jag tittar på måtttabellerna så tycker jag att dom verkar vara det men jag vill höra ifrån någon som har dom.

Har 38/40 i vanliga byxor, brukar ha 42 i ridbyxor men på Domino såg det ut som om jag skulle behöva beställa 44 :eek: - kan det verkligen stämma?

Vill inte att dom stramar över låren o så men jag tycker det är så jobbigt när man köper för stora och får pösrumpa när man står i dom :o

Sv: Börjes Domino i storlekar?

De är väldigt strechiga. Har ett par i 38 och ett i 42, båda sitter bra :p (Har 42 annars).

Du kan ju skicka tillbaka dom om dom inte passar:idea:

dom är MYCKET mindre än vanliga storlekar!! i alla fall de paret jag fick. Jag har vanligtvis 40 i byxor, och beställde därför det också, utan att titta i måttabellen:cool:
Satt som ett korvskinn så jag kunde inte röra mig. Skickade genast tillbaka och beställde 44! Precis lagom!:)

dom är MYCKET mindre än vanliga storlekar!! i alla fall de paret jag fick. Jag har vanligtvis 40 i byxor, och beställde därför det också, utan att titta i måttabellen:cool:
Satt som ett korvskinn så jag kunde inte röra mig. Skickade genast tillbaka och beställde 44! Precis lagom!:)

Oh tack!!! Vilken tur att jag inte har tryckt på Till Kassan-knappen ännu!!

Konstigt att man kan ha så olika uppfattning :p

Nu är mina visserligen ett par år men iaf.

Domino check är SMÅ i storlekarna tycker jag. Beställde st 40, men kunde inte ha dom så jag bytte till ett par 42:or, de sitter som korvskinn. Antingen har jag fått ett par felmärkta eller så är dom väldigt SMÅ i storlekarna. Normalt har jag 40 eller 38 på vanliga byxor. Dock har jag ett par "vanliga enfärgade Dominoridbyxor", och dom är helt annorlunda. Tror jag har storlek 40 på dom och dom är rymliga. Tror Domino Check är lägre och rakare i modellen.

jag har 42 i vanliga byxor och 42 i dominoridbyxor så jag tycker att dom är helt normala i storleken

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 744
Senast: Squie
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 624
Senast: lizzie
·
Kläder & Bli fin Efter lite kroppsliga förändringar känner jag att jag behöver tips på kläder och gärna av dem som är lite i samma sits. Är lång, >182 cm...
2
Svar
25
· Visningar
2 577
Senast: Sonea
·
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 538
Senast: dobbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka