börjat markera inne - vad göra??

Nominous

Trådstartare
min lilla kille har precis börjat markera inne. vad ska jag göra för att få bort det??

men stora hane gjorde det han åxå precis i denna ålder - men han gjorde det när vi var med han inne. så då kunde vi nypa tag i han och sen har han slutat. men den yngre gör det när han är ensam inne. och såklart har den stora hakat på efetrsom det luktar.

nån som har nåt bra tips??

Sv: börjat markera inne - vad göra??

inget tips på hur du får hunden att sluta..
(förutom kanske, att du blir monster när de gör det så kanske de inser att det är ingen bra ide, då matte blir väldans otrevlig när vi gör som vi gör.. typ.. )

men ättika tar effektivt bort lukten iallafall, kanske förhindrar att nummer två gör lika dant.

annars finns det ju skvättskydd, vilket är mycket effektivt, men tar inte bort grund problemet.

Sv: börjat markera inne - vad göra??

nä precis - hanskydden tar ju bara bort kisset - inte problemet i isg. man döljer ju bara det.

men problemet är ju det att dom gör ju bara detta när det inte är någon hemma. :crazy: så då blir det genast mycket svårare att göra nåt åt saken.

snälla nån HJÄLP!!!!

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
974
Senast: Svartkatt
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 248
Senast: Red_Chili
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 027
Senast: Liran
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 010
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar