X
xerox
Jag soker nu information ang. nagon som ar duktig pa mag och tarm akommor hos hast. Jag har tidigare skrivit ett inlagg ang.Om Erlichia och diarre kan kopplas ihop. Jag kommer inte till ratta med min hasts magproblem. Alla mojliga nya prover ar tagna och vi invantar svar. Ville kora honom till djursjukhus men de sa att de inte kunde gora nagot. Detta pga att de misstanker magsar. Hasten maste fasta for att de ska kunna ga ner och titta i magen. Det skulle vara rent skadligt for honom att fasta om han har magsar.
Jag vet inte om det ar ok att soka efter en kunnigt stalle/person pa detta satt, om inte, hoppas jag att detta raderas. Jag vill min hasts basta och borjar bli desperat. I detta laget provar vi magsarsmedicin.
Med detta soker jag tips pa vart jag kan vanda mig. Kort kan jag saga, allmantillstand ua, musklar sig ua, bra i hull men standigt aterkommande diarreer.
Detta ar ett 3-arigt halvblod.
Ar tipsad att vanda mig till travtranare.
Jag forstar att inte namn kan laggas ut har men det gar kanske att maila tips till mig?
Jag har inte tillgang till dator over helgen sa jag laser ev. svar pa mandag.
MVH
Jag vet inte om det ar ok att soka efter en kunnigt stalle/person pa detta satt, om inte, hoppas jag att detta raderas. Jag vill min hasts basta och borjar bli desperat. I detta laget provar vi magsarsmedicin.
Med detta soker jag tips pa vart jag kan vanda mig. Kort kan jag saga, allmantillstand ua, musklar sig ua, bra i hull men standigt aterkommande diarreer.
Detta ar ett 3-arigt halvblod.
Ar tipsad att vanda mig till travtranare.
Jag forstar att inte namn kan laggas ut har men det gar kanske att maila tips till mig?
Jag har inte tillgang till dator over helgen sa jag laser ev. svar pa mandag.
MVH