Börjar att tappa tron.

S

Shiney

Förra veckan var hon svullen i bogen och igår när jag red så tvärstannade hon och ville inte gå mer det vi såg sen var att hon inte tog ut steget ordenkligt bak och sen höll hon på att trilla i hög när vi skulle vända henne i stallet. Vad tror ni att det kan vara ? Hon är bara tio år. och så skulle jag gärna vilja ha tips på vart man kan hitta bra paddar för hästens rygg ?

Sv: Börjar att tappa tron.

leta upp telenr till vetrinären och boka en tid:crazy:

första tanken var den där fästingsjukdommen, men veterinär låter jätte bra!
håll oss uppdaterade!:bow:

första tanken var den där fästingsjukdommen, men veterinär låter jätte bra!
håll oss uppdaterade!:bow:

Vi tänkte också på fästinsjukdomen men ska avakta lite och se om hon blir bättre hon har stått den här veckan. så jag ska kolla lite i helgen annars är det bara att ringa vet så får han kolla henne. Ska försöka hålla er uppdaterade :D

Liknande trådar

Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 919
Senast: Blyger
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
4 562
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 744
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
4 071
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18