L
Lantlolla
Hejsan, jag skulle vilja ha lite svar på vissa saker och tips, då jag antaligen kommer skaffa mig en travare, har skrivit trådar innan där jag varit sugen på att skaffa mig en travare och nu kasnke de blir av.
Hon är iaf 8 år och oinriden.
Han som har henne nu skall sluta tävla henne endast för att hon tycker det är tråkigt och vill ha nya utmaningar.
Jag undrar lite dårå, för jag hade tänkt rida in henne, och jobba henne mycket i grunderna. Och om allt detta funkar, skulle hon klara av att tävla monté tror ni ? Hon gillar ju att springa bara att hon vill ha lite variation i det hela?
Sen vad kostar licens osv ? Ni som tävlar Monté hur ofta tränar ni ?
Sen tänkte jag faktiskt fråga något som inte riktigt har med deta att göra men hon är efter en hingst som heter Giant Chill ifrån USA.
Någon som vet om det är en bra merit, för eventuell avel ?
Några småtips ?
*nyfiken nybörjare*
Hon är iaf 8 år och oinriden.
Han som har henne nu skall sluta tävla henne endast för att hon tycker det är tråkigt och vill ha nya utmaningar.
Jag undrar lite dårå, för jag hade tänkt rida in henne, och jobba henne mycket i grunderna. Och om allt detta funkar, skulle hon klara av att tävla monté tror ni ? Hon gillar ju att springa bara att hon vill ha lite variation i det hela?
Sen vad kostar licens osv ? Ni som tävlar Monté hur ofta tränar ni ?
Sen tänkte jag faktiskt fråga något som inte riktigt har med deta att göra men hon är efter en hingst som heter Giant Chill ifrån USA.
Någon som vet om det är en bra merit, för eventuell avel ?
Några småtips ?
*nyfiken nybörjare*