Border collie-bilder

marshall

Trådstartare
Jag kommer att se mig om efter en till hund, då min schäfer börjar bli till åren (9år) Då blir det en BC, Men tills vidare kan väl ni som har border dela med er av foton, Pleease?!

Sv: Border collie-bilder

Jag har ingen BC nu, men det är en utav de vackraste raserna jag vet! :love: Varför vill just du ha en sådan? Nyfiken ;)

Min vovve's bästa kompis är en BC(korthårig) vid namn Neo (ägaren är min svärmor m. familj). Supermysig hund, otroligt snäll, väldigt aktiv.. Tränas i sök och lydnad. Just nu inne i en unghundsperiod (1½ år drygt), ska få växa tills sig lite och ska sen ev. tävlas smått i lydnad så vitt jag vet:)

Neo och Rexi gosar
Neo förra vintern
Bild010.jpg

Jag har en korthårig BC som bär det fina namnet Hedene Rose Sam, f. 99
Kom till mig sommaren 06.

Lite suddig

Vaktande sitt kungadömme...
n521208665_170563_355.jpg

Han är ohälsosamt glad i pipleksaker.
n521208665_170566_1178.jpg

Sam kan sitta fot

Förhoppningsvis får han snart sällskap av en BC-Shäferkorsn. på tre år.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan...
2
Svar
31
· Visningar
2 913
Senast: ildiko
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 408
Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
11 505
Senast: ii-ssa
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 043
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka