Borde jag skämmas?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Borde jag skämmas?

Nej, du borde inte skämmas. Hon är ju som sagt inte din häst och då kan du ju inte "lova bort" henne. Bättre att du förvarnar kompisen innan så att hon inte blir besviken sen när hon kommer. Du gjorde rätt tycker jag ;)

*kl*

Jag väntar spänt på att ägaren ska hoppa in i tråden.
Popcorn, någon? :D

Nej du behöver inte skämmas för det och som alla säger att det är ju ägaren som bestämmer.
Du har ju även förvarnat oxå vilket det var rätt tycker jag.
Är man inte ägare själv till hästen kan man inte heller lova att sina kompisar får rida den, det måste din kompis förstå........

Hoppas att det går bra för dig och hästen och du utvecklas tillsammans.
Lycka till nu.

*kl*

Jag väntar spänt på att ägaren ska hoppa in i tråden.
Popcorn, någon? :D

Hahaha!

Ägaren poppar popcorn även hon och tackar sin lyckliga stjärna för att det slutade som det gjorde.. (se annan tråd där ägaren efter jobbet kommer skriva sin syn på uppkomna situation).

/ Lavinia, som älskar popcorn

Hahahaha!!!

/Lavinia, som nästan måste gå ut och köpa nya popcorn och inte alls blir störd när hon får små glada(??) påpekande-pm i brevlådan...

Jag öppnar nog en flaska vin till och med till mina popcorn. :d Hur ska jag kunna lämna buke nu??

Hoppsan. Läste nu den andra tråden av TS. Oj.oj.oj.....

Här har man suttit och läst och anat att en mycket ung men troligtvis skicklig tjej fått problem med en ännu yngre och inte så skicklig ryttare till kompis. Medryttare? jo jag tackar... :angel: Skötare var det visst. Och det som lät som rena inridningshjälpen osv. Jag är stum :eek:

Lavinia, jag hoppas du hittar den där ryttaren/ skötaren du hoppades på från början. Lycka till i fortsättningen med din unghäst och ev nya hjälpare.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är en tjej på 15 år som bor i Stockholm och har ridit i drygt 8 år på ridskola och nu blivit medryttare för andra gången på en...
Svar
18
· Visningar
3 150
Ridning Jag är 25 år gammal och har haft ett stort hästintresse hela livet.Började rida på ridskola i 6-årsåldern och red en gång i veckan tills...
Svar
13
· Visningar
2 359
Ridning Som rubriken säger, min häst har fått för sig att man kan stegra sig med ryttare på ryggen. Ska dra lite bakgrund först. Köpte hästen...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
19 618
Senast: mollyphlox
·
Hästvård Vår häst har en envis liten hälta lokaliserad till höger framhov som visar sig som en "nickning" framförallt vid longering i höger varv...
2
Svar
24
· Visningar
7 345
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar