Borde jag inte få ett sändningsnummer?

Philosophia

Trådstartare
Jag fick ett mejl igår från en butik som skulle skicka en surfski till mig att den nu hade avlämnats till DHL - men jag har inte fått något spårningsnummer/sändningsnummer eller någon information om att transport har bokats. Borde jag inte få det? Finns det fall när man inte får ett sändningsnummer direkt, utan först några dagar efter upphämtning?

Jag vill inte mejla till butiken än eftersom jag redan har haft oanständigt mycket kontakt med dem (flera gånger om dagen), så jag frågar här först tänkte jag.

Jag fick ett mejl igår från en butik som skulle skicka en surfski till mig att den nu hade avlämnats till DHL - men jag har inte fått något spårningsnummer/sändningsnummer eller någon information om att transport har bokats. Borde jag inte få det? Finns det fall när man inte får ett sändningsnummer direkt, utan först några dagar efter upphämtning?

Jag vill inte mejla till butiken än eftersom jag redan har haft oanständigt mycket kontakt med dem (flera gånger om dagen), så jag frågar här först tänkte jag.
kolla om du hittar den i appen "mina paket"

Liknande trådar

Fritid Har ett paket på ett dhl-ombud, det kom 14/10 och ligger i en vecka. Då borde jag väl ha hela dagen imorgon på mig att hämta? Butiken...
Svar
12
· Visningar
557
Senast: BernT
·
Kropp & Själ Trigger varning om psykisk ohälsa. Kort fattat historia, så har jag sen redan som barn mått dåligt till och från. Problem med skolgång...
Svar
18
· Visningar
1 151
Senast: Rosett
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 685
Senast: Derivata
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag börjar bli lappsjuk av att bara vara på "Steg till arbete" mån-fred för föreläsningar, anteckningar, diskussioner, pappersifyllande...
Svar
1
· Visningar
421
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka