Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lite ont i ryggen är alltså ok att ha?
jag ser inget om smärtstillandeJag förutsätter att lite ont i ryggen betyder att den är smärtfri på smärtstillande och den rids inte vad jag förstår. Annars är det givetvis inte ok.
Det betyder ju inte att hästen inte behandlas enligt veterinära rekommendationer även om TS inte har skrivit exakt vad som sagts eller görs.jag ser inget om smärtstillande
Jag tycker nog att hon skrev en hel del om saker och ting, men inte om medicin.Det betyder ju inte att hästen inte behandlas enligt veterinära rekommendationer även om TS inte har skrivit exakt vad som sagts eller görs.
Har TS någon skyldighet att rapportera till dig?Jag tycker nog att hon skrev en hel del om saker och ting, men inte om medicin.
Har TS någon skyldighet att rapportera till dig?
När min ena fick ryggont fick hon inte medicin, ska jag anmäla veterinären? Jag fick order om att se till att hon inte blev kall om ryggen och det blev bra efter det. Vill du veta exakt vad som hände när jag hade ut veterinär för vaccination sist, eller hur det gick igår när hovslagaren var här? För vad du vet kan det ju uppstått blodviten, brutna armar och ben, ambulans och avlivningar om jag inte skriver exakt vad som hände?