bootsnär ni rider/hoppar!?

Sv: bootsnär ni rider/hoppar!?

Har boots på bak när jag har isbrodd i, trampar sig lätt i kronranden annars. I terräng-hoppningen har jag boots runt om.

När jag använder det så är det endast av en anledning och det är att hästen inte vet vart den har föttrena och därför kliver på sig själv..

Har boots på min häst när han är broddad i hoppningen o terrängen av den anledningen att jag inte vill riskera att han trampar sig

Jag använder boots på min häst när jag rider, longerar, tömkör och skrittar honom vid hand. Min häst trampande sig ORDENTLIGT för några månader sedan och sedan dess är det boots som gäller fram. :smirk:

Det händer att jag använder boots bak men det är för att jag tycker det ser fräsigt ut med boots fram och bak. :o

Liknande trådar

Träning Hej alla häst intresserade, jag är en 21 årig kille som funderat på att börja rida och jag undrar mest tror ni det är för sent att börja...
Svar
8
· Visningar
859
Senast: Roxy
·
Träning Hej alla har en ponny som pga av tidigare skador inte kan ridas/köras och för att aktivera honom tänkte jag börja med lite...
Svar
2
· Visningar
425
Senast: skiesabove
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 638
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har den dåliga förmånen att ha en häst som kliver av sig skorna hela tiden och får ställa in så många träningar att vi aldrig kommer...
Svar
11
· Visningar
629
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama