bootsnär ni rider/hoppar!?

Sv: bootsnär ni rider/hoppar!?

Har boots på bak när jag har isbrodd i, trampar sig lätt i kronranden annars. I terräng-hoppningen har jag boots runt om.

När jag använder det så är det endast av en anledning och det är att hästen inte vet vart den har föttrena och därför kliver på sig själv..

Har boots på min häst när han är broddad i hoppningen o terrängen av den anledningen att jag inte vill riskera att han trampar sig

Jag använder boots på min häst när jag rider, longerar, tömkör och skrittar honom vid hand. Min häst trampande sig ORDENTLIGT för några månader sedan och sedan dess är det boots som gäller fram. :smirk:

Det händer att jag använder boots bak men det är för att jag tycker det ser fräsigt ut med boots fram och bak. :o

Liknande trådar

Träning Hej alla häst intresserade, jag är en 21 årig kille som funderat på att börja rida och jag undrar mest tror ni det är för sent att börja...
Svar
8
· Visningar
905
Senast: Roxy
·
Hästvård Hej! Har en snabb fråga jag inte lyckats googla fram svaret på! Min häst är betäckt pga livslång skada. Inget hon har någon smärta av...
Svar
12
· Visningar
1 026
Senast: Freazer
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 677
Senast: Claraclara
·
Hundträning Hej jag har fått ta även en schäfer på 2 år som är oplacerad pga av föra ägaren hade misshandlat henne, Hon är osäker men tillgiven...
Svar
1
· Visningar
338
Senast: Springer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka