Bootsen sitter inte kvar?

I

Ishest

Hur ska jag få mina jacsonboots att sitta kvar? Ska tävla i helgen så snabba tips mottages tacksamt!:idea: Usch vad jag är nervös för tävlingen:o:eek:

Sv: Bootsen sitter inte kvar?

Testa sätta mattejp. Lycka till på tävlingen.

Skönt att det är fler än jag som har problem...

Jag skulle vara snål och köpa et par billiga för att testa om dom funkade....snålheten bedrar........;)

Tyvärr är det inte värt att lägga ner mindre pengar på boots. G-boots sitter otroligt bra, säkert samma som TopReiters magic boots, misstänker att det är dessa som Kiickan menar, för TopReiters läderboots sitter ju inte speciellt bra dessa heller..

Jag har ett par dyrare läderboots som också sitter stenhårt - men det är svårare att hitta sådana!

Nu när de i gummi har kommit så tror jag faktiskt att de är att föredra. Då slipper man ju oroa sig för att vikten ska ändras också! =)

Blybootsen i gummi är ju bara :love:
(Förutom att G-bootsen går sönder :mad:)

mindre pengar än så ska man inte lägga ner på boots, då flyger dom hela tiden känns det som ...

Blybootsen i gummi är ju bara :love:
(Förutom att G-bootsen går sönder :mad:)

mindre pengar än så ska man inte lägga ner på boots, då flyger dom hela tiden känns det som ...
Har hört ett par till som sagt som du angående g-bootsen, men jag har inte haft några problem alls. Har ett par med 165g, 200g, 240g och inga har gått sönder..

Du kan få mina G-boots som omöjligt sitter kvar på min häst, så kan jag få dina Jacson-boots som är det ena märket som sitter kvar.

:rofl:

Du kan få mina G-boots som omöjligt sitter kvar på min häst, så kan jag få dina Jacson-boots som är det ena märket som sitter kvar.

:rofl:

Är hästen skodd rätt för att kunna ha g-boots?

Håller med Kiickan, köp ett par Top Reiter Magic boots.
Mina Jacsonboots har jag lagt undan och använder dem inte mer.

Har också ett par jacson blyboots och det är en häst de sitter kvar på och det är inte min...
Jag har Top Reiters macig-boots och älskar dom!

/Malin

Vi äger bara två par Jacson-boots som sitter mycket bra på båda våra hästar. Har aldrig lossnat...
Har dock funderat på att köpa ett par i gummi för att undvika för hög vikt vid tävlingar i vått väder

Har hört ett par till som sagt som du angående g-bootsen, men jag har inte haft några problem alls. Har ett par med 165g, 200g, 240g och inga har gått sönder..

Vi har två par, 240g och 265g.
ett par av den gamla modellen och ett par av dom nya.
Båda har gått sönderoch fått skickats tillbaka en gång.
vi fick ett par nya 265g och dom har hållt *pepparpeppar*
nästa boots som införskaffas kommer inte att vara G-boots.

Liknande trådar

Hästvård Alla tips mot kliande hud på häst mottages tacksamt. Salvor, fodertillskott, tvätt etc. Ska till hööks över helgen märkte att där finns...
Svar
15
· Visningar
757
Senast: Vinur
·
Mat Jag har nyss köpt en Le Creuset-gryta och vill så gärna göra goda bröd i den! Dock är jag lite nervös då många recept vill att man ska...
Svar
15
· Visningar
649
Senast: Caoimhe
·
Övr. Hund Finns det överhuvudtaget? Hade behövt vattentäta skor/sockar som sitter kvar, även vid lång och fartfylld aktivitet. Helst inte allt...
Svar
1
· Visningar
177
Senast: attheedge
·
Kläder & Bli fin Helt sjukt! Jag och två kompisar ska på Mello i Eskilstuna i februari. Jag som inte ens vet var Eskilstuna ligger på kartan..... På...
2
Svar
31
· Visningar
2 285
Senast: kamomillo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattras som rävar inte tar?
  • Förbereda hundar inför bebis?