Kicki79

Trådstartare
Funderar på att köpa boots till min häst. Surfade runt och fann cavallos simple boot. Någon som har erfarenhet och vet var man kan köpa dem?

Sv: Boots

*Borde kanske ligga under utrustning?*

Om du surfar runt lite till hittar du den svenska åf.(Finns nog bara en)

Jag gillar dom skarpt, mkt bättre än easyboot. Sen har jag inte erfarenhet av något annat märke.

/T

Sv: Boots

Hej!

www.hovbalans.com har jag för mig att de finns att köpa... jag har provat epic, bare o cavallo och måste säga att cavallo är den jag är mest nöjd med då den är så lätt att få på....

Liknande trådar

Utrustning Är det någon här som använder floating boots? Jag funderar på att köpa dem till min häst och skulle gärna höra era erfarenheter av dem. ☺️
Svar
1
· Visningar
789
Senast: super
·
Hästvård Har inte haft anledning att titta närmare på sådana produkter förut, men om nu kylning blir ett regelbundet inslag i min och hästens...
Svar
7
· Visningar
392
Senast: MiniLi
·
Hästvård Nån med erfarenhet av hovbensfraktur? Min häst blev halt på ett bakben och hoppade på 3 ben. Kan efter smärtstillande både gå och stå på...
2
Svar
25
· Visningar
1 967
Hästvård Behandlar hästen med TENS i rehabsyfte, hyr just nu en i 3 veckor, de rekommenderar att köpa en själv, jag googlar och blir inte klok...
Svar
0
· Visningar
343

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka