Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
VA??!! Hänger du inte med i svängarnaNej men vadå?! Har det börjat igen?
Nej!! Herregud. Hur mycket har jag missat?!VA??!! Hänger du inte med i svängarna
Du har missat lite av speed-dejtandet, men ska du kolla på det (finns på tv4 play) ta med en skämskudde är mitt rådNej!! Herregud. Hur mycket har jag missat?!
Eller hur?! Visst saknades väl det avsnittet??Visades inget avsnitt när de fick breven, eller är det bara jag som inte hittade det på play?
Gillade också den Stockholmska killen med skägg . Stör mig lite på den australienska, men mest för att jag tycker det hamnar en bit utanför konceptet. Han verkade gullig annars
Ja, det kan jag tänka migDu har missat lite av speed-dejtandet, men ska du kolla på det (finns på tv4 play) ta med en skämskudde är mitt råd
Jag har inte tittat på hur länge som helst, men råkade se det avsnittet. Inget fel på killen, så tyckte jag också, men jag kände bara att det var lite orealistiskt att tänka sig att en tjej i 20-års-åldern (visst var de väl 19-22 år eller något sådant?) skulle flytta med en kille till Australien, gifta sig och bosätta sig på en gård någonstans där. Bara sådär.Stör mig lite på den australienska, men mest för att jag tycker det hamnar en bit utanför konceptet. Han verkade gullig annars
Men precis min känsla. Blir spännande att se hur det slutar.Jag har inte tittat på hur länge som helst, men råkade se det avsnittet. Inget fel på killen, så tyckte jag också, men jag kände bara att det var lite orealistiskt att tänka sig att en tjej i 20-års-åldern (visst var de väl 19-22 år eller något sådant?) skulle flytta med en kille till Australien, gifta sig och bosätta sig på en gård någonstans där. Bara sådär.
Jag kände samma. Flytta till en gård i Australien är nog inte något man ens kan föreställa sig hur mycket man än har tänkt på det.Jag har inte tittat på hur länge som helst, men råkade se det avsnittet. Inget fel på killen, så tyckte jag också, men jag kände bara att det var lite orealistiskt att tänka sig att en tjej i 20-års-åldern (visst var de väl 19-22 år eller något sådant?) skulle flytta med en kille till Australien, gifta sig och bosätta sig på en gård någonstans där. Bara sådär.
Är det alltså bonde söker fru-utomlands som vi tittar på?!
/nollkoll