Bonde söker fru 2022

Yey! Satt just och skrollade efter tråden, trodde @voltis startat den :cautious:
Tur att det är ordning på dig :up:

Fast så mycket skämskudde som jag behövde idag var det längesen jag behövde... jösses! :bag:
(Jag kollade på båda programmen)
 
Jaa! Nu är säsongen äntligen igång. Vet inte riktigt vad jag tycker. Hästkillen i Kärlek åt alla gick mig på nerverna, herregud så tjorvig människa...
Tror tjejen blir min favorit i år, hon verkar genuin och härlig. Gillar även bonden som pratar stockholmska, med skägget. Minns nu inte vad han heter... men han verkar trevlig och sympatisk.
 
Visades inget avsnitt när de fick breven, eller är det bara jag som inte hittade det på play?

Gillade också den Stockholmska killen med skägg 🥰. Stör mig lite på den australienska, men mest för att jag tycker det hamnar en bit utanför konceptet. Han verkade gullig annars 😊
 
Visades inget avsnitt när de fick breven, eller är det bara jag som inte hittade det på play?

Gillade också den Stockholmska killen med skägg 🥰. Stör mig lite på den australienska, men mest för att jag tycker det hamnar en bit utanför konceptet. Han verkade gullig annars 😊
Eller hur?! Visst saknades väl det avsnittet??
Eller med tanke på introt, så är det kanske ett nytt koncept igen :cautious:
 
Stör mig lite på den australienska, men mest för att jag tycker det hamnar en bit utanför konceptet. Han verkade gullig annars 😊
Jag har inte tittat på hur länge som helst, men råkade se det avsnittet. Inget fel på killen, så tyckte jag också, men jag kände bara att det var lite orealistiskt att tänka sig att en tjej i 20-års-åldern (visst var de väl 19-22 år eller något sådant?) skulle flytta med en kille till Australien, gifta sig och bosätta sig på en gård någonstans där. Bara sådär.
 
Jag har inte tittat på hur länge som helst, men råkade se det avsnittet. Inget fel på killen, så tyckte jag också, men jag kände bara att det var lite orealistiskt att tänka sig att en tjej i 20-års-åldern (visst var de väl 19-22 år eller något sådant?) skulle flytta med en kille till Australien, gifta sig och bosätta sig på en gård någonstans där. Bara sådär.
Men precis min känsla. Blir spännande att se hur det slutar.
 
Jag har inte tittat på hur länge som helst, men råkade se det avsnittet. Inget fel på killen, så tyckte jag också, men jag kände bara att det var lite orealistiskt att tänka sig att en tjej i 20-års-åldern (visst var de väl 19-22 år eller något sådant?) skulle flytta med en kille till Australien, gifta sig och bosätta sig på en gård någonstans där. Bara sådär.
Jag kände samma. Flytta till en gård i Australien är nog inte något man ens kan föreställa sig hur mycket man än har tänkt på det.
"Ja jag älskar värme" var det nån som sa.
Jojo, men du ska inte till Sidney på semester, du ska bo på en gård nånstans liksom. Hetta och torka och giftspindlar och gud vet vad. 😳😄
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nu gör dressyrprofilen ett nytt försök att hitta kärleken i Bonde söker fru. "Det är nervöst," säger Sigrid Bergåkra i inslaget där hon...
Svar
0
· Visningar
301
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Westernryttaren Göran Lindström tar plats som en av bönderna i årets säsong av Bonde söker fru. Med ett öppet sinne och en passion för...
Svar
0
· Visningar
408
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Jennifer Erlandsson var med i den dramatiska säsongen av Bonde söker fru 2016.
Svar
0
· Visningar
385
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Tv-programmet Bonde söker fru är nu inne på sin 17:e säsong, och även i år finns en hästbonde med bland de som söker kärleken i tv...
Svar
0
· Visningar
384
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp