Bonde söker fru 2022

Yey! Satt just och skrollade efter tråden, trodde @voltis startat den :cautious:
Tur att det är ordning på dig :up:

Fast så mycket skämskudde som jag behövde idag var det längesen jag behövde... jösses! :bag:
(Jag kollade på båda programmen)

Jaa! Nu är säsongen äntligen igång. Vet inte riktigt vad jag tycker. Hästkillen i Kärlek åt alla gick mig på nerverna, herregud så tjorvig människa...
Tror tjejen blir min favorit i år, hon verkar genuin och härlig. Gillar även bonden som pratar stockholmska, med skägget. Minns nu inte vad han heter... men han verkar trevlig och sympatisk.

Visades inget avsnitt när de fick breven, eller är det bara jag som inte hittade det på play?

Gillade också den Stockholmska killen med skägg 🥰. Stör mig lite på den australienska, men mest för att jag tycker det hamnar en bit utanför konceptet. Han verkade gullig annars 😊

Visades inget avsnitt när de fick breven, eller är det bara jag som inte hittade det på play?

Gillade också den Stockholmska killen med skägg 🥰. Stör mig lite på den australienska, men mest för att jag tycker det hamnar en bit utanför konceptet. Han verkade gullig annars 😊
Eller hur?! Visst saknades väl det avsnittet??
Eller med tanke på introt, så är det kanske ett nytt koncept igen :cautious:

Stör mig lite på den australienska, men mest för att jag tycker det hamnar en bit utanför konceptet. Han verkade gullig annars 😊
Jag har inte tittat på hur länge som helst, men råkade se det avsnittet. Inget fel på killen, så tyckte jag också, men jag kände bara att det var lite orealistiskt att tänka sig att en tjej i 20-års-åldern (visst var de väl 19-22 år eller något sådant?) skulle flytta med en kille till Australien, gifta sig och bosätta sig på en gård någonstans där. Bara sådär.

Jag har inte tittat på hur länge som helst, men råkade se det avsnittet. Inget fel på killen, så tyckte jag också, men jag kände bara att det var lite orealistiskt att tänka sig att en tjej i 20-års-åldern (visst var de väl 19-22 år eller något sådant?) skulle flytta med en kille till Australien, gifta sig och bosätta sig på en gård någonstans där. Bara sådär.
Men precis min känsla. Blir spännande att se hur det slutar.

Jag kände samma. Flytta till en gård i Australien är nog inte något man ens kan föreställa sig hur mycket man än har tänkt på det.
"Ja jag älskar värme" var det nån som sa.
Jojo, men du ska inte till Sidney på semester, du ska bo på en gård nånstans liksom. Hetta och torka och giftspindlar och gud vet vad. 😳😄

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Johanna Nordin sökte sig en fru i den sjätte säsongen av ”Bonde söker fru” 2011 – så lever den härliga häst- och fårbonden idag.
Svar
0
· Visningar
200
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Katrin Gunnarsson är en av Göran Lindströms brevskrivare i årets Bonde söker fru. Nu avslöjas ett och annat om hennes privatliv!
Svar
0
· Visningar
92
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Sigrid Bergåkra var en av bönderna som sökte kärleken i Bonde söker fru 2016. Nu berättar hon om skönhetsoperationen som gick helt fel.
Svar
0
· Visningar
112
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hur väl kände Göran och Katrin varandra innan de sågs i Bonde söker fru 2024 egentligen? Nu avslöjar han sanningen – efter att ett rykte...
Svar
0
· Visningar
220
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Storlek röd Kong?
  • Intressanta uppfostringsmetoder?