Bonde söker fru 2016

David och Jennifer :( Jag tycker att hon och Charlie är übersöta tillsammans, men usch vad jag kände med David. Jag förstår att hon inte kunde få fram vad hon kände under deras dejt, men synd för honom som fortfarande hade så höga förväntningar och föll pladask.

Jag missade ju Eriks och Mys dejt - får kolla på Play senare - men jag tycker att det var skönt att han valde Linnea. My hittar garanterat något bättre.

Per är ju en helt annan människa nu! Nu kom charmen, som jag förväntade mig att få se mycket av efter att ha sett honom i förra årets program, fram. Och jag blir sjuk av längtan efter att få återvända till Jämtland. :love:

Eftersom jag missade första delen av programmet kändes det som att det har gått väldigt fort hos Sigrid, när de ganska snart efter att jag hade börjat titta började prata om att de var kära i varandra. Hur länge har han hunnit vara där egentligen? :confused: De verkar ju iaf passa bra ihop då, det lilla jag sett. Och vilken vacker häst Sigrid red!

Hon bor i Simeå, norr om Bollnäs.
Har inte sett klippet, men det är ingen sjö i Simeå, det kan vara att dom har varit på andra sidan riksvägen vid älven, dvs Ljusnan. Den är väldigt bred där o ser ut som en sjö.

Aha, tack! Trodde det var längre norrut, det ser så himla fint ut där.

Så vad har hänt nu? Blev det äkta kärlek?

Tror det redan är slut mellan Jennifer och herr guldvinge.

Per och Carola diskuterar vart de ska bo, kanske pendlar de.

Linnéa och Erik är tillsammans

Sigrid och Pål har fortfarande någon sorts relation

Hon har alltså valt ut alla sina bönder plus Erik trots att hon redan i april var keen på Pål! Hon har haft honom i fickan hela tiden. Undrar hur Anders, Matti och Rickard känner? Någon som läst nåt? Bertil vet vi ju är rasande.

Catfight mellan Linnéa och Sigrid! :D

Herregud lilla söta Linnea skulle inte ha en chans :rofl:

Ska se programmet efter jobbet ikväll. Men var tvungen att läsa allt här först. Då gick det som jag trodde.

Tycker My förtjänar någon bättre än Erik (även Linnea faktisk även om jag tycker hon är ett litet mähä men Erik är ju bara så usch!)

Kul för Linnea, hoppas Erik behandlar henne väl. Men hon förtjänar väl också bättre, precis som My? Eller är hon en sämre människa? Bara ett litet mähä? Jag tycker hon verkar rar. Bara mina tankar efter några inlägg i den här tråden som behandlar Linneas personlighet.

Så vad har hänt nu? Blev det äkta kärlek?

Tror det redan är slut mellan Jennifer och herr guldvinge.

Per och Carola diskuterar vart de ska bo, kanske pendlar de.

Linnéa och Erik är tillsammans

Sigrid och Pål har fortfarande någon sorts relation

Hon har alltså valt ut alla sina bönder plus Erik trots att hon redan i april var keen på Pål! Hon har haft honom i fickan hela tiden. Undrar hur Anders, Matti och Rickard känner? Någon som läst nåt? Bertil vet vi ju är rasande.

Är detta sånt du vet eller sånt du gissar? :)

Haha, jag skrattade rakt ut när jag såg Eriks min när Sigrid och Pål kom och gick. Sigrid berättade ju så att alla hörde det om Erik, men han har säkert inte sagt ett skit. Med tanke på Linnéas svartsjuka kan det nog bli ett drama utan dess like. Funderar också lite på om inte unge herr sprätt har fått det lite hett om öronen nu när programmet sänts och historien med Sigrid kommit fram? Jag tycker egentligen att Linnéas svartsjuka är osund, men i det läget har hon faktiskt rätt att lacka ur.

Charlie sökte inte själv, det var tv4 som sa åt han att söka så han skickade in ett brev på deras anmaning. Han ville bara resa samt att han och hans bror har ett vad om att vara med i flest dokusåpor. Hans bror Eddie har varit med i Paradise Hotel. Charlie bor kvar i Östersund och jobbar som vanligt. Han var aldrig intresserad i Jennifer. :cry: Jennifer förtjänade så mycket bättre..

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Bonde söker fru – jorden runt är i full gång och en av bönderna som söker kärlek i årets säsong är Anders Lindqvist. I det senaste...
Svar
0
· Visningar
164
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Westernryttaren Göran Lindström tar plats som en av bönderna i årets säsong av Bonde söker fru. Med ett öppet sinne och en passion för...
Svar
0
· Visningar
415
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nu gör dressyrprofilen ett nytt försök att hitta kärleken i Bonde söker fru. "Det är nervöst," säger Sigrid Bergåkra i inslaget där hon...
Svar
0
· Visningar
305
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det har blivit dags för hästbonden Joel att göra entré i Bonde söker fru. I det här klippet träffar han sin namne, Joel, som har fått...
Svar
0
· Visningar
547
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Halloweenmat
  • Adventskalendertråden 2024
  • Menskopp

Hund, Katt, Andra Djur