Skickar dom alla till samma resmål?
De kanske hoppas på att tussa ihop Erik och Sigrid igen? Eller som sagt, att det åtminstone ska uppstå ett STORT DRAMA? Inkluderande en svartsjuk Linnea och en nykär miljonär från Dalarna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skickar dom alla till samma resmål?
Den här säsongen har ju varit jättetrist så vi får hoppas på lite action i nästa veckas avsnittDe kanske hoppas på att tussa ihop Erik och Sigrid igen? Eller som sagt, att det åtminstone ska uppstå ett STORT DRAMA? Inkluderande en svartsjuk Linnea och en nykär miljonär från Dalarna.
Den här säsongen har ju varit jättetrist så vi får hoppas på lite action i nästa veckas avsnitt
Ja! Vart bor hon? Vad är det för sjö?
Hon bor i Simeå, norr om Bollnäs.
Har inte sett klippet, men det är ingen sjö i Simeå, det kan vara att dom har varit på andra sidan riksvägen vid älven, dvs Ljusnan. Den är väldigt bred där o ser ut som en sjö.
Stod lite om resan på expressen.Den här säsongen har ju varit jättetrist så vi får hoppas på lite action i nästa veckas avsnitt
Och varför i hela världen stryker hon iväg håret konstant? Har god lust att kontakta henne och tipsa om hårsnodd/hårspänne. Gäller för övrigt Sigrid med.Varför blinkar Linnea så frenetiskt hela tiden?
Catfight mellan Linnéa och Sigrid!
Och varför i hela världen stryker hon iväg håret konstant? Har god lust att kontakta henne och tipsa om hårsnodd/hårspänne. Gäller för övrigt Sigrid med.
Så vad har hänt nu? Blev det äkta kärlek?
Tror det redan är slut mellan Jennifer och herr guldvinge.
Per och Carola diskuterar vart de ska bo, kanske pendlar de.
Linnéa och Erik är tillsammans
Sigrid och Pål har fortfarande någon sorts relation
Hon har alltså valt ut alla sina bönder plus Erik trots att hon redan i april var keen på Pål! Hon har haft honom i fickan hela tiden. Undrar hur Anders, Matti och Rickard känner? Någon som läst nåt? Bertil vet vi ju är rasande.
Bra, jag trodde jag var ensam om att störa mig nåt förfärligt på sånt.Sigrid drar i håret hela tiden också och jag kan inte sluta störa mig på det
Bra, jag trodde jag var ensam om att störa mig nåt förfärligt på sånt.
Är detta sånt du vet eller sånt du gissar?
Gissar. vad tror ni?