Bonde söker fru 2016

Vad tror vi om kvällen? Enligt tvbilagan ska både Erik och Jennifer välja ikväll. Tyvärr tror jag det blir Linnéa och Charlie, hade egentligen valt precis tvärtom i deras sits.

Spännande med Sigrids nya kille. Och hoppas på lite romantik mellan Per och Carola, känner mig snuvad på det när de inte visat nått sånt alls!

Blinkar hon konstant med? känns typ som Bambi?

Ja! Kanske inte lika mycket i rad liksom. Men jag minns nåt videoklipp där de spelade in reklamfilm och fick säga åt henne att försöka blinka mindre (just då hade de snö också som förvärrade, men de andra som var med hade inte samma problem och hennes blinkande syns även inomhus).

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Bonde söker fru – jorden runt är i full gång och en av bönderna som söker kärlek i årets säsong är Anders Lindqvist. I det senaste...
Svar
0
· Visningar
164
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Westernryttaren Göran Lindström tar plats som en av bönderna i årets säsong av Bonde söker fru. Med ett öppet sinne och en passion för...
Svar
0
· Visningar
415
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nu gör dressyrprofilen ett nytt försök att hitta kärleken i Bonde söker fru. "Det är nervöst," säger Sigrid Bergåkra i inslaget där hon...
Svar
0
· Visningar
305
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det har blivit dags för hästbonden Joel att göra entré i Bonde söker fru. I det här klippet träffar han sin namne, Joel, som har fått...
Svar
0
· Visningar
547
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp på vintern
  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2025