Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, även tidigare har det varit så att TV4 bestämmer. Jag hade också gärna följt kvinnan.Men är det inte så att de följer dem som fått flest brev? Det har jag fått för mig i alla fall!
Har jag rätt så är det ju inte Tv4 som bestämmer vilka som ska följas rakt av, i så fall tror jag säkert att både den homosexuella och kvinnan hade fått vara med, just för att de skiljer sig lite från alla de andra "standardbönderna" (haha)
Nej, även tidigare har det varit så att TV4 bestämmer. Jag hade också gärna följt kvinnan.
Jag är ju nyfiken på hur det gick med kvinnan som ringde någon hon hade känt förr
Ja och det får vi veta först när hela programserien är slut Det är då hon brukar åka runt och fråga hur det har gått.
Lite taskigt också, de måste välja en som de just där och då tycker verkar bäst och direkt ringa för en dejt. De får precis som de andra fler brev att välja mellan, men inte träffa fler att "känna" på