Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det var någon som hade en bomlös sadel som såg superskön ut, rätt djupt säte. Men jag kommer inte ihåg vem det var! Tror inte det var en torsion iaf.. Funderar på att köpa en till varmblodet men vill kolla alternativen innan!
Japp, jag har lagt ut en bild där jag galopperar i mål på en tävling .
Den finns inte att köpa i sverige längre, men kopian bare-foot är mycket snarlik. Jag har en sån också, och den är precis lika skön som orginalet tycker både jag och hästen. Några små detaljer skiljer sadlarna åt. Priset för bare-footen är väl nästan hälften av vad fit-formen kostade, men då är det väl en viss skillnad i kvaliten på lädret i sadlarna. Men som sagt, bare-footen är väldigt lik den på bilden. Någon dag kanske jag kan ta med kameran till stallet och ta en bild på den också!
Den bomlösa sadeln på islandshästen...vad är det för någon?
Jag har just nu en appaloosasadel och den sitter ok på min arab...men funderar på att köpa en dressyr sadel eller en bomlös....
Har precis börjat med akademiskt och håller i princip inte alls på med hoppning men har en allround mot hopp...
Rekomenderar ni bomlöst?
Hade även tänkt tävla distans tids nog...
Hej
Det är en Star-Trekk.Finns på www.equisoft.se
Jag hade inget annat val än att skaffa en bomlös då jag inte har hittat någon sadel som varken klämmer eller är för lång till min häst. Min häst verkar trivas i den.
M vH Mannis
Kläder & Bli fin
Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.