Bomfria sadlar

Sophia_

Trådstartare
Har funderingar på att skaffa en bomfri sadel till min häst. Vill givetvis ha en av bra kvalité men samtidigt är det även plånboken som styr.
Vilket märke har ni som rider bomfritt? Fördelar, nackdelar? Allmänna tips? Vill höra allt...! :D Tittat lite på Bare Foot, är det ngn som har en sådan?

Sök på forumet så kommer du att få massor av information om bomlösa sadlar av olika slag! :)

Själv väntar jag på att min Torsion Endurance skall dimpa ner i brevlådan! :banana:

Liknande trådar

Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en...
2
Svar
29
· Visningar
2 060
Senast: iNHALE
·
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
2 487
Senast: valy
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
4 032
Senast: Sasse
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 596
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar