Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad var det som var så roligt med detta dåTyckte du att du var rolig nu eller?![]()
Tyvärr har jag inget recept att komma med. Däremot säljer man gigantiska negerbollar på **** som väger 1 kgNi glömmer inte att på söndag är det negerbollens dag så jag tänkte att vi kunde lista de bästa recepten på era negerbollar
ta det i cmoll tack gullfjunHen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen hen
Du menar C-moll?
Måste bara fråga, är det någon mer än jag som undrar varför strumpbyxor saknar tå- och hälförstärkning nu för tiden? 2 gånger, sen kaputt! Vad gör man för att de ska hålla? Eller finns det hållbara, bara jag som missat dem?
Där ser man, tackar. Tips som inte innebär bussresa till ullared mottages gärna![]()
Där ser man, tackar. Tips som inte innebär bussresa till ullared mottages gärna![]()
Jag tror att huvudingrediensen i sverigedemokratboll är vit sparris. Klorofyllfattig, utan spänst, och väldigt mjuk i knoppen.
Nej SDs färg är ju brun !
Det är såna här inlägg som ger mig hopp och tro att SD på sikt inte kommer växa sig större och få mer makt utan istället självutplånas likt andra falanger som enkom baserats på dumhet och rädsla. Tack för det.Ni glömmer inte att på söndag är det negerbollens dag så jag tänkte att vi kunde lista de bästa recepten på era negerbollar
Finns det brun sparris?![]()