Marvin

Trådstartare
Dela med er av era bästa boktips inom hoppning! Kan vara skrivna på svenska, engelska eller eventuellt tyska!

Det jag är ute efter är en typ av instruktionsbok som går igenom saker att tänka på och tipsar om övningar.

Sv: Boktips!

"hoppning" av Jana Wannius är en jättebra bok. :)

Dela med er av era bästa boktips inom hoppning! Kan vara skrivna på svenska, engelska eller eventuellt tyska!

Det jag är ute efter är en typ av instruktionsbok som går igenom saker att tänka på och tipsar om övningar.

Strömsholmsmetoden :bump: Råbra övningar

Jag har nån bok av Peder Fredricson hemma, kommer dock inte ihåg så mycket av innehållet, men jag har för mig att den var OK...

Liknande trådar

IT & mobiler Är det någon här som vet om det är möjligt att vidarekoppla en specifik kontakt/ett nummer direkt till röstbrevlådan? Utan att det går...
Svar
0
· Visningar
233
Senast: aiquen
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Eller själläsning på Svenska, jag gjorde en sån i går och det var en omvälvande upplevelse. Tänker inte gå igenom att hon sa, men det...
Svar
5
· Visningar
636
Senast: cewe
·
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
1 771
Senast: Ninnurur
·
Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
11 901
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar