Bokförning av utgifter

grodan21

Trådstartare
Kom inte på någon bra tittel :o Men ska försöka förklara mitt problem! Jag har de senaste 5 plus åren haft ett sytem för att bokföra mina privata utgifter, men känner att jag behöver hitta ett enklare system. Hur gör ni för att hålla koll på inkomster och utgifter?
 
Min bank (Handelsbanken) har en funktion i sin app som visar alla inkomster och utgifter. Fungerar riktigt bra, jag har bara behövt sortera vad mina utgifter är, sen sorterar den åt mig 😊
 
Min bank (Handelsbanken) har en funktion i sin app som visar alla inkomster och utgifter. Fungerar riktigt bra, jag har bara behövt sortera vad mina utgifter är, sen sorterar den åt mig 😊
Jag behöver kunna dela upp kreditkortsräkningen på något bra sätt
 
Jag använder appen Mina utgifter. Den är superlätt. Jag saknar lite detaljer med statistik och jag skulle vilja ha två olika kassaböcker utan att behöva ha två appar, men förutom det så är jag jättenöjd!
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 757
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 957
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
650
Senast: Glimra
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 229
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp