Boken Cavaletti - nya eller gamla?

Asa_S

Trådstartare
Tänkte se om det gick att få tag på Reiner Klimkes gamla bok Cavaletti att köpa men upptäcker att det finns en nyare med ett avsnitt gymnastikhoppning tillagt. På Bokus tycks den nya vara billigare än den gamla. Är det någon som har kollat i båda och kan uttala sig om skillnaderna? Är ju inte helt fel med gymnastikhoppning också men frågan är om något annat fått stryka på foten och isåfall vad?

Sv: Boken Cavaletti - nya eller gamla?

Jag har gamla versionen av boken och då var det i alla fall ett avsnitt om gymnastikhoppning med. Som jag uppfattade det var det bara bilderna som var utbytta, men jag kan ha fel, för jag har inte läst den nya.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 417
Senast: Görel
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
34 728
Senast: cirkus
·
Övr. Hund Eftersom jag enbart skrivit på hundforumet när det har varit problem (och det har varit mycket problem) med Loppan så tänkte jag att det...
Svar
5
· Visningar
1 261
Senast: TeamLundVer
·
Hästvård Varning för sjukt långt inlägg!! Håller på och ältar.. Har varit på återbesök hos vet idag och hästen är fortfarande halt. Jag...
Svar
19
· Visningar
5 212

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka