Bökeberg challenge

F

Fridolin84

Hej på er alla!
Vilka av er ska dit med häst? Och vilka grenar ska ni vara med i? Vilka ska dit och bara kolla?

Jag ska vara med i alla pleasureklasserna jag får vara med i och ingenting mer. Vi ska dit och se och lära. Det är min första "stora" tävling. Har innan bara tävlat WRAS-tävlingar på D- och C-nivå så det kommer nog att bli rätt nervöst.

Så nu vill jag veta vilka man kan stöta på där...

Sv: Bökeberg challenge

Jag ska dit!! Vi ska visserligen bara vara med i halter, igen.. Hon är inte färdig för de uppsuttna grenarna ännu, det spar vi till nationals. Då ska vi vara med i pleasure.

Guess what????
Jag kan faktiskt åka:)
Är ni där hela veckan? Vilka dagar tävlar du?

Jag har försökt att kolla men hittar inte något egentligt program så man vet vilka dagar man ska åka dit. Någon som kan hjälpa mig?

wrangler skrev:
http://www.bokeberg.com/wpt/view/38/438/22438/

hoppas den länken funkar..det är till proppen med klassindelning o programmet...

Tyvärr kommer inga startlistor publiceras innan tävlingen...

Klart vi kan ses där! :)
Oj...här måste nog planeras om...hovis kommer hit den 26:e men efter det skulle jag kunna åka upp den 27:e och kanske 28:e. Har tyvärr ingen ridbar häst men vad jag ser nu så är det något jag ska försöka sikta på när det är så dags...Funderar på att köpa en paint, hmmmm:D...men som publik kan man ju dyka upp;)

Bara att pallra sig hit! :D Finns massor av hästar att spekulera i också om det är på det viset... :angel:

wrangler skrev:
Bara att pallra sig hit! :D Finns massor av hästar att spekulera i också om det är på det viset... :angel:
:eek: ...sånt är livsfarligt!!! Har just kört upp korsningstoet till VTR och där går en uuuuuuunder bar liten kille, ny för i år :love: , för bara 25000 + moms:angel: ...

wrangler skrev:
He he he...bare å köp! :D
Säg det till min man:angel: ... han fick en liten chock för att det skulle kosta pengar att betäcka Funny;)... Lurar dock på att försöka skaffa fram pengarna på nåt sätt...:smirk:

lakrits skrev:
Guess what????
Jag kan faktiskt åka:)
Är ni där hela veckan? Vilka dagar tävlar du?

Jag har försökt att kolla men hittar inte något egentligt program så man vet vilka dagar man ska åka dit. Någon som kan hjälpa mig?

Åh, gud vad kul! :) När kommer du dit då? Jag tävlar torsdag, fredag, lördag och söndag, så chansen är stor att vi kommer att springa på varandra! :D

Något program tror jag inte att det finns ännu, men du kan ju kolla på Bökebergs hemsida och på propositionen så vet du hur klasserna ligger. :)

Jag kommer de dagar som jag kan.
Ska försöka pricka in de dagarna du tävlar.
Springer vi inte på varandra så letar jag upp dig:D

Antagligen blir det de flesta dagarna:D
Har ju inte så långt att åka jue:bump:

Jag har två biljetter till ryttarläktaren över om du vill ha en..?

Mitt sällskap har backat ur, så jag kommer ner mol allena. Hoppas att det kommer att gå bra ändå... Någon som kan ta hand om mig lite? kommer inte att känna en människa på plats, men det kanske ger sig under veckan.
Jag PM:ar dig mitt telefonnummer, för nu kommer jag inte att hinna skriva någonting mer här.

Ha det bra! Och lycka till alla ni som ska tävla. Hoppas vi ses!
Själv har jag en häst som heter TG Poco Mike, Palominovalack med bläs. Kom och säg hej!

Kanske åker ner och kollar en av dagarna...

Vet någon om det kommer att finnas någon live-score på nätet som det fanns förra året??

Måste ju tyvärr jobba hela helgen :(

[lånar knapp]

Vad tycker ni nu så här efteråt?

Hur upplevde ni tävlingen, både ni som tävlade och ni som var där som åskådare?

Vad tycker ni om organisationen i stort?
Hur fungerade informationen om inställda och flyttade klasser?
Var program och deltagarlistor uppdaterade?
Kunde ni snabbt ta del av resultaten?
Vad tycker ni om klassen/nivån på dom tävlande?
Hur var banan?
Hur var domarna?
Hade ni kul?

/ T

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 330
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
26
· Visningar
2 310
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
549
Senast: Twihard
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 418
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Valet i USA