N

Nehalennia

Hejs!!! Ny här och lyriskt intresserad av AR. Nästan kittlar i magen då jag får veta mer och mer och ju mer jag får veta desto mer vill jag veta! (Inte haft koll på ämnet så länge.) Någon som kan rekomendera några bra böcker som förklarar bra hur man jobbar med en häst från marken? Andra bra böcker ang AR oxå!

Sv: Böcker?

äum... som sagt så är jag ny här och får skämmas nu men vad menar du med den "nålade tråden ovan"?

Sv: Böcker?

Den översta tråden med en nål brevid det menas att den liggar alltid där överst, boklistan heter den

Liknande trådar

Hästhantering Kan ju börja med att vi har en vet tid på tisdag, men någon som har en aning om vad som kan vara fel eller haft liknande problem? Jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 894
Senast: JohannaB
·
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 106
Senast: Tualma
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
600
Senast: tara
·
Hästvård Vi har stött på lite funderingar med vår häst. Han har varit spänd i ryggen och behandlades för detta. Veterinären var inte orolig utan...
Svar
0
· Visningar
533
Senast: slant98
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25