BM Saddlery???

J

jeslin

En tjej vill sälja en sadel till mig för 7500 kr. Det är en "BM Saddlery" säjer hon men jag har aldrig hört talas om detta märke. Någon som vet mer? Erfarenheter av detta märke?
Jag trodde först det var en Bob Marshall (bomlös alltså) men det är det inte säjer hon. :confused:

Sv: BM Saddlery???

Jag har en bm round reiner, nypriset ligger på runt 14000kr, gjorde iallafall min. Har varit jätte nöjd med denna, syftar på kvalitén.

BM är en BergaMagasinsadel. Dom gjorde en egen modell, god kvalitet. Tror det är slut med den sadeln nu då dom stängt ner butiken...

Cita skrev:
Jag har en bm round reiner, nypriset ligger på runt 14000kr, gjorde iallafall min. Har varit jätte nöjd med denna, syftar på kvalitén.
Jag kanske misstolkar dig men när du skriver att du syftar på kvalitén menar du då att det finns annat med denna sadel som du inte varit nöjd med?

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 096
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 168
Senast: ameo
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 759
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar