Blupresultat

asan

Trådstartare
Hittade ingen tråd om detta,men om en sida heter blup.se, borde då inte resultaten för blup stå med då för respektive häst med minst 15 bedömda avkommor?? Var hittar jag blupresultat förutom i de gamla hingstkatalogerna. Borde inte sådant ligga på nätet?
 
Jag tittade nyss på Gershwin 903. Där står endast hans exteriörpoäng. Inga bruksprovsresultat, inga blupsiffror.
 
Svaren är enkla. Han gjorde aldrig bruksprov i Sverige utan godkändes p g a sitt utländska bruksprov.
Han har bara 15 svenskfödda avkommor, och även om någon importerats i sådan ålder att den kunnat visas på något test är det orimligt att tro att så gott som alla blivit visade.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 601
Hästvård Den gamla tråden verkar ha dött ut så hoppas det är okej att jag startar en ny! Här kan vi dela med oss av hur det går med våra skadade...
15 16 17
Svar
324
· Visningar
30 383
Senast: Emuliiaa
·
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
3 317
Senast: Solstig
·
IT & mobiler Jag går en kurs i att skriva manus för film och TV. Det program som används heter Final Draft kostar ca 2000 SEK för PC och 150 för...
Svar
4
· Visningar
630
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Vi med egen gård/stall
  • Shettistråden del II

Omröstningar

Tillbaka
Upp