Blupresultat

asan

Trådstartare
Hittade ingen tråd om detta,men om en sida heter blup.se, borde då inte resultaten för blup stå med då för respektive häst med minst 15 bedömda avkommor?? Var hittar jag blupresultat förutom i de gamla hingstkatalogerna. Borde inte sådant ligga på nätet?

Jag tittade nyss på Gershwin 903. Där står endast hans exteriörpoäng. Inga bruksprovsresultat, inga blupsiffror.

Svaren är enkla. Han gjorde aldrig bruksprov i Sverige utan godkändes p g a sitt utländska bruksprov.
Han har bara 15 svenskfödda avkommor, och även om någon importerats i sådan ålder att den kunnat visas på något test är det orimligt att tro att så gott som alla blivit visade.

Liknande trådar

Avel Skulle vi inte kunna ha en tråd där vi länkar alla sidor vi vet där man kan hitta tävlingsresultat/bedömningsresultat/tidigare avkommor...
2
Svar
20
· Visningar
5 253
Senast: Gabby_Ossi
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 561
Senast: Whoever
·
Anläggning Jag har nyligen grävt i frågan rätt intensivt och de svaren jag hittade i en tydligen låst tråd var inte riktigt korrekta. 1...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 097
Senast: Freazer
·
Ekonomi & Juridik Försöker läsa mig upp och tycker sånt här är kul och interessant, men känns klokt att bolla lite med andra som har mera erfarenhet i...
2
Svar
35
· Visningar
3 490
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar